Voor alle meisjes die onzeker zijn, gepest worden, naaktfoto's hebben enz.

VOOR ALLE MEISJES DIE ONZEKER ZIJN, MET NAAKTFOTO’S, IETS HEBBEN GEDAAN VOOR DE WEBCAM, GEPEST WORDEN ENZOVOORTS.
DIT IS VOOR JOU GESCHREVEN EN IK BEN ER VOOR JE.
RESPECT. GIVE IT TO GET IT.

Ik vind dat het gewoon een keer gezegd mag worden.
Elk meisje is wel onzeker op haar eigen manier. Elk meisje is mooi op haar eigen manier en zo hebben we allemaal wel iets op onze eigen manier.
Elk meisje is wel bang om afgewezen te worden.
Sommige meisjes zoals ik zijn bang voor school. Omdat ze gepest worden.
Iedereen is gelijk.
Ken je iemand die word gepest? Wees er voor diegene. Niemand begrijpt hoe erg het is alleen te zijn.
In je eentje. Op een school van zo veel mensen. Niemand die naar je omkijkt niemand die begrijpt hoe diep je in de put zit en hoe diep je er elke dag verder invalt.
Niemand die begrijpt wat je door en door meemaakt. Wat elke dag in je hoofd rondspookt.
Meiden met naaktfoto’s die helemaal worden uitgescholden, waarom? Waarom? Het was haar keuze het is een hoer? Is dat hun reden? Nee. Meiden met naaktfoto’s werden mooi, perfect enzovoorts genoemd. Ze voelden zich goed. Ze voelden zich veilig. Maar wat er echt aan de hand was wat ze niet wist is dat die jongen(s) naaktfoto’s wouden. En dan noemen ze een meisje die onder invloed van die jongen(s) die foto('s) stuurde en hoer? Zij is geen hoer als ze onder invloed foto('s) stuurt. En ze is ook geen hoer als ze voor de webcam zich laat zien. Misschien vind ze dat wel fijn. Ook al weten we allemaal dat je nóóóóit voor de webcam jezelf moet laten zien omdat iedereen dat kan vastleggen. Tegenwoordig zijn er allemaal dingen daarvoor. Zodat mensen erna je kunnen chanteren en je je zo rot voelt dat je gemeen doet tegen mensen die van je houden.
Hetzelfde verhaal met naaktfoto’s.
Maak je niet druk over wat die jongen van je vind, daarvoor ga je je toch niet zo onzeker maken? Voor een jongen? Serieus? Maak wat van je leven want je leeft maar één keer en je bent maar één keer een tiener. En wat mensen ook van je zeggen, hoe vaak ze je ook raken met hun vuist.
Wees sterk want ik ben er voor je. Ook al ken ik jou niet, ook al ken jij mij niet. Het maakt me niet uit hoe je eruit ziet, wie je bent, wat je hebt gedaan in het verleden, hoe vaak je ook heb gerookt, drugs hebt gebruikt, gelogen, gestolen, bedrogen, of je nou lesbisch bent of homo, wit of bruin, als jij aardig tegen mij doet ben ik dat tegen jou. Wees jezelf. Altijd. Mensen kunnen NIET afnemen van je wie jij bent, want ook al krijg je een hele transformatie omdat jij bang bent voor die ene b*tch die zegt tegen je : je bent lelijk. Die b*tch die jou afmaakt met woorden en mensen, die je vriendinnen afpakt. Wees jezelf waar dan ook.
Als je maar lang genoeg jezelf blijft word je vanzelf bijzonder. Verander jezelf niet voor die b*tch of al die mensen die je dingen achterna roepen. Of voor die jongen die je zo onzeker maakt dat hij met je flirt en daarna nooit meer tegen je praat. Blijf jezelf.
Jij bent mooi. En ik typ dit voor jou. En als je dit helemaal gelezen hebt ben ik trots op jou.
Jij bent een ster tussen al die sterren in de wereld. Jij schijnt. En die b*tch niet.
Jij bent mooi van binnen en van buiten. Ik ken je niet en misschien denk je dat het onzin is maar ik typ dit niet voor mezelf. Ik typ dit omdat ik zo hoop dat ik hiermee meiden hun ogen kan verhelderen. Ik hoop zo dat meiden na het lezen van deze topic die staat bij ‘Onzin’ terwijl dit helemaal geen onzin is, begrijpen hoe speciaal en bijzonder ze zijn.
Ik hoop dat je begrijpt hoe speciaal je bent. Mensen houden van je ook al voel je je soms alleen. Je bent niet alleen. En als ik je persoonlijk zou kennen zou ik er altijd voor je zijn.
NO MATTER WHAT HAPPENDS IN LIFE. BE GOOD TO PEOPLE. BEING GOOD TO PEOPLE IS A WONDERFUL LEGACY TO LEAVE BEHIND.

Be proud of who you are.

Bedankt voor het lezen.

Stay Strong.

lief geschreven! :slightly_smiling_face:

Wat lief van je. En op één of andere manier kon ik dit op dit moment ook wel even gebruiken ook al word ik niet gepest en heb ik niets gedaan van wat je noemt in de tekst. Toch bedankt. <3

Lief van je!

Bedankt iedereen ik ben echt ontroerd. Dat mensen dit hebben gelezen.
Ik heb echt respect voor iedereen van jullie.
Bedankt… Echt zo bedankt.

Things will get better even you think they aren’t.

Je bent lief (:

lief geschreven!

Thanks! Vanmiddag heb ik een gesprek op school omdat ik zelf verschrikkelijk gepest word. Ik wil iedereen laten weten hoe speciaal ze zijn en hoe erg het is gepest te worden om welke reden dan ook. Soms weten mensen niet eens waarom ze je haten. Ik heb een gehandicapt neefje en ik ben altijd zo gelukkig met hem. Ik wandel met hem en ga naar de haven zodat hij alle schepen kan zien. En mijn tante is lesbisch en ik vind dat hartstikke normaal en ik was op hun bruiloft en ik zie haar vriendin als mijn tante. Het maakt me niet uit wie je bent en wat je hebt gedaan of je ‘anders’ bent dan anderen. Iedereen is gelijk en daarom staat anders tussen aanhalingstekens.

Wat jammer dat je gepest wordt, je lijkt me echt een heel lief meisje. Ik werd vroeger ook gepest maar nu heb ik zat vrienden (: Het komt ook goed met jou hoor x

Awh. :slightly_smiling_face:

Ben je naar een andere school gegaan? Ik zelf ga al weken niet naar school ;’(
Just for being scared to hurt…

Oh wat vreselijk! Ik vind dat altijd zo jammer dat mensen gepest worden.

Jammer is nog een understatement. Het is toch verschrikkelijk dat van die lieve meiden gepest worden. Kan daar echt pissig om worden. Hopelijk wordt t snel beter!

Je bent een lieve meid en je verdient het NIET om zo behandeld te worden. Ik kan vanachter mijn pc niet veel voor je doen, maar ik wil je wel zeggen dat jij wel een superlief meisje moet zijn als je zoiets kan bedenken en opschrijven. Ook jij bent de moeite waard!

:hugs:

Ik heb echt respect voor jullie allemaal.
Ben echt aan het huilen nu zoveel begrip voor mij, en dat mensen überhaupt mijn verhaal gelezen hebben ik heb echt zo ontzettend veel respect voor jullie.

Nee ik mocht niet van m’n ouders :’) ze dachten dat het heus niet zo erg was. Ik werd gepest in de basisschool, toen ik ik naar het middelbaar ging lieten ze me met rust gelukkig.
Wat erg voor je… Heb je helemaal niemand waar je een beetje mee overweg kan?

Lief :grinning:

Dat vind ik echt heel erg lief van je Renée.
En jou oorbellen met swarovski zijn heel mooi :hugs:

Wat lief van je!

Ik vind het ook knap dat je zo positief blijft over jezelf en het leven, daar heb ik echt respect voor want heel veel meiden hadden die positieve gedachtes niet!
Blijf zo sterk en dan komt het goed met je :slightly_smiling_face: