~ voor alle meiden die het baseball jack zoeken.

http://shop.hm.com/nl/sho…pt=DAM_YTT_ALL&shoptype=S

tadaa, op de online site van h&m is hij er nog in blauw & rood voor 30 euro!

Ik geloof niet, dat dit heel nuttig is. En als ze er een zoeken is er een ‘ik-zoek-topic’. :wink:

Ik denk dat iedereen t baseballjack van primark wilt ipv die van h&m, don’t ya think ;-)?

Ze probeert alleen maar aardig te zijn.
Bedankt (: maar ik zoek geen baseball-jack.

@mandyscene jawel, maar dit is een optie, en in een topic wou een meisje die van only van 40 euro ook… en die is uitverkocht, dus de midden weg lijkt me prima (:

Ik vind hem niet zo mooi. Maar ik zoek nog steeds naar de perfecte baseball jack

bij only hadden ze ook hele mooie!
krijg de mijne maandag binnen, t’is wel een lang vest… met het idee van baseball.

newlook

lief bedoelt, maar er is ook een ‘baseball jack’ topic. EN een ‘h&m’ topic. EN een ‘ik zoek’ topic.

ik heb er een van only, alleen die hebben heel veel mensen! das wel jammer…

wat lief meid! maar ik wist dit al ik zoek er een van only maar ik vindt geen link van de online site :frowning_face: i want the red one !

Only komt binnenkort weer binnen in de winkels, januari/februari collectie dacht ik.
Weten jullie dat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind die van H&M echt leuk :grinning: thanks om te melden!

Hoeveel kost die daar?
ik wil een goedkope kopen, omdat ik 'm zelf niet wil maar mijn nichtje wilt hem vet graag dus ik wil lief doen en hem voor haar kopen :grinning:
hahah, wat ben ik toch sympathiek.

ik heb bij only het lange baseball vest besteld… dus de versie ervan, die was nog maar 20 euro in die sale!

wist het al. Maar vind ze niet heel leuk.

Die heb ik al.

Ik vind hem niet zo… mooi.