Hoi !
Omdat ik over 2 weekjus al naar de middelbare school ga, Wil ik graag weten hoe het andere Goths/emo’s afgaat op zo’n grote school …
Hoi !
Omdat ik over 2 weekjus al naar de middelbare school ga, Wil ik graag weten hoe het andere Goths/emo’s afgaat op zo’n grote school …
Ik wil mezelf niet emo noemen ofzo, maar iedereen noemt me zo.
Je wordt gewoon heel veel aangekeken en ze gaan vragen stellen van: Ben jij gothic? Of hele tijd achter elkaar alto alto alto zeggen ofzo.
Of ze gaan je naam van Charlotte naam Charlottic veranderen.
Maar je word niet in elkaar geragt hoor. Gewoon nuchter over doen, en niet laten blijken dat je dat niet leuk vind.
je moet je niet onzeker gaan voelen, want dat ziet iedereen aan je. Doe net alsof je zelfverzekerd bent, loop rechtop, lach, praat met mensen, ga vooral niet onzeker met een somber gezicht jezelf afzonderen, want dan worden er snel vooroordelen gemaakt.
op mijn school boeide dat niemand of iemand emo ofzo is…
Dankjewel ^^
Ik word al heel lang nagekeken enzo. ( was al goth sinds groep 7 !!! )
Maar nog bedankt !
Je maakt je wel erg druk.:3
In de 1e was ik een altotje, en mn alto vriendinnetjes werden bekogelt met blikken drinken en geduwd enzo. Ik niet tho, want ik kende die mensen van vroeger^-^
Maar goed, ik zat dan ook op een vmbo school, ik denk dat daar wel verschil in zit.
Bij ons word je af en toe aangegaapt maar niet uitgelachen ofzo.
Ligt eraan wat voor school je hebt en hoe iedereen daar met elkaar omgaat.
Ik zat eerst op een andere middelbare school en als ik daar een zwarte broek aantrok scholden ze me al uit voor gothic x’).
Ik was toen nogal beinvloedbaar en heb die broek daarna nooit meer aangetrokken.
ff ontopic je maakt je zo druk je hebt nu al behoorlijk wat topics hierover
relaaax komt wel goed >_<
Onze school is volgens mij wel redelijk goed in het oplossen van pesten enzo. Bij het einde van de kennismakingsavond voor de vakantie, zag ik ook Een Goth ( een meisje ^^) door de gang lopen. Volgens mij was dat ook een brugpiepertje dat voor de kennismakingsavond kwam ! ^^
Hii ^^
ik word heel veel bekeken, omdat ik de enigste op mijn school bent xD
maar gewoon veel zelfvertrouwen uitstralen, zoals “Diagnosense” zegt, ze heeft helemaal gelijk , omdat er bij mij in het begin vet geroddeld werd over mij , en soms ook geroepen, zoals : omg, emo , omg, nu is ze nog lelijker nzo, maar echt niets van aantrekken en gewoon lachen =D
ik noem mezelf niet emo, maar iedereen zegt het dusja =P
xx
In het algemeen worden de Goths&Emo(+mensen die emo’s worden genoemt maar die het ABSOLUUT NIET ZIJN) bij mij op school gaccepteerd maar er zijn altijd van die mensen(Meestal de ’ Mean Girls’ op school) die denken dat ze beter dan je zijn & rotopmerkingen maken.
Je moet je er gewoon overheen zetten en gewoon je eigen style dragen. ^^
Another onderwerp: OVER 2 WEKEN NAAR SCHOOL? D: ; Ik ben net pas 2 vrij D:
ja lach maar, dat deed ik in het begin ook, maar het word na een tijdje vervelend hoor. :’]
snap ik heel goed
maar als je het zo leest klinkt t wel grappig x]
Bij mij op school zitten wel een aantal mensen die zich zo kleden, ik kan niet beoordelen of ze echt emo of gothic zijn natuurlijk. Maar bij ons wordt er gewoon normaal gedaan, niemand wordt nagekeken om zijn/haar uiterlijk.
Het mbo is hier best wel relaxed wat dat betreft. Op de middelbare school was het bij mij wel erger.
Maar ik heb wel van anderen gehoord dat het makkelijker is om in het begin zo te zijn dan dat je halverwege het schooljaar beetje bij beetje gaat ‘veranderen’.
Nu kennen je klasgenoten je niet anders enzo. =)
ik ben het zelf niet maar kende er wel 2. ze werden jammergenoeg niet geactepteerd op school. Gepest enzo.
wat dat betreft zit ik echt op een rotschool :’)
iedereen weet wie ik ben enzo.
vage gastjes daro.
Hier op mijn school worden goths & emo’s niet gepest hoor, maar dat is omdat er hier best wel veel mensen met die stijl van zijn.
ik wil ook niet zeggen dat ik ‘emo’ of ‘gothic’ ben ofzo,
maar ik word wel vaak uitgescholden op school,
voor vieze gothic en ze vragen of ik emo ben enzo.
en ik word vaak nagekeken.
maar ik reageer er niet echt op.
en ik ben wel benieuwd hoe het na de vakantie zal gaan ^^.
De ‘echte’ gothics worden bij ons op school gewoon geaccepteerd. Zijn hartstikke leuke mensen, kun je altijd lol mee hebben. Worden ook niet uitgescholden, gepest o.i.d. Komen gezellig met je chillen in het rokershok en dat soort dingen. Maar van die bruggertjes, ja ik denk dat de meeste mensen denken dat ze nog in een ‘fase’ zitten.
Eerst werd ik bijna altijd wel uitgescholden met kk gothic blablbalbla
Maarja ik kan daar gewoon om lachen Als je zo graag alternatief wil zijn dan moet je weten dat er grote kans is dat je uitgelachen wordt.
ik heb er nooit last van gehad, hooguit aangekeken of dat iemand vroeg of ik gothic was, en als ik dan zei: geen idee, dan hielden ze er ook over op
en wat gelul achter mn rug om maar dat boeit me niet echt:P