Vonk weg?

Jij bent raar (:
haha nee hoor, grapje

Haha nouja gister hebben we wel een leuke avond gehad gelukkig!

Oke dat is mooi. :slightly_smiling_face: hoop dat het helemaal goed komt.

Vraagje , zijn jullie véél bij elkaar? Zeg maar…Om de 2 dagen ofzooo
Want als je elkaar teveel ziet, kan de vonk ook verdwijnen en dan moet je elkaar gewoon wat ruimte geven.

@Bootlegs: inderdaad, daar ging het bij ons mis. We waren zo belachelijk vaak bij elkaar dat er op een gegeven moment gewoon niets meer aanwas. En tsja, toen ging het fout.

Ik zou zeggen: kijk het nog even aan, wees er eerlijk over en neem als je het zeker weet een besluit.

je moet het niet uit maken,
je moet het gewoon even tijd geven denk ik?$

Spreek eens een tijdje wat minder af en denk na over wat je dan ervaart. Mis je hem, wil je dat hij bij je is? Dan weet je genoeg. Zoniet, dan maak het uit.

Ik heb dat ook eens gehad met mijn vriend. we hadden toen afgesproken elkaar 2 weken niet meer te spreken. geen sms, msn en afspreken. Maar toen ik hem een week later zag (vriendin is bevriend met hun. ik ging met haar uit en daarna honk) was de vonk er al weer;)

Ja we hebben vandaag een jaar :slightly_smiling_face: Hij bleef slapen en gisteravond alleen maar heel veel ruzie enzo, maar vandaag was het gezellig. En ja, we zijn wel vaak bij elkaar…

Misschien iets minder afspreken?
Nouja, ik heb soms ook wel van pfff ik irriteer me mateloos, maar dan ligt het meestal ook aan hoe ik me al voelde voordat hij kwam etc.
Ik heb hem nu elke dag vanaf woensdag gezien, echt heerlijk, hij is net weg en ik mis 'm al weer.
Je moet er denk ik nog even voor vechten, tenzij de ruzies te vaak en te erg worden of nergens over gaan. Dan moet je nagaan of je wel gelukkig van jou relatie en van hem wordt.