Vonk weg?

Hoi!
Ik heb bijna een jaar met mn vriend, maar ik heb het gevoel alsof de vonk weg is. Hij doet wel veel voor mij enzo, maar ik heb nooit zoveel zin om wat te doen met hem de laatste tijd (ik voel me echt een bitch nu ik dit schrijf). Is de vonk gewoon weg of vind ik hem niet meer leuk? En als de vonk weg is, wat kan ik er aan doen?

xxx

Soms heb je gewoon even geen zin in elkaar.

Ja… Maar goed alles komt van 1 kant dus ik maak me een beetje zorgen.

Wat een timing. Ik had bijna 6 maand met mijn vriend, maar mijn gevoelens gingen weg. Heb het tegen hem gezegd en we probeerden samen meer tijd voor elkaar vrij te maken. Het helpte niet en mijn gevoelens bleven weg. We hebben het gister maar uitgemaakt :frowning_face:
Weet niet of dit voor jou helpt, maar je moet even de tijd nemen en er goed over nadenken. Als je vriend een vriendin heeft die niks meer voor hem voelt, is het voor hem ook niet leuk.
Succes.

^ Het is bewezen dat verliefdheid 6 maanden duurt. Jammer dat jullie het uitgemaakt hebben. Juist in die periode moet je verder gaan.

Aaah sterkte! Ja ik denk dat als ik het uitmaak ik heel veel spijt ga krijgen… Maar ik heb gewoon even geen zin in hem, het is zo dubbel.

Als jij geen tijd en energie in je relatie moet steken moet je denk maar gaan bedenken wat je dan wel wilt.
Dan is het misschien beter om er een punt achter te zetten.

Ja, maar liep er al 4/5 week mee en het kwam jammer genoeg niet terug en ik denk ook niet dat het ooit weer terug komt.

@ TS, ja ik denk dat je er nog even goed over na moet denken en kijken of het weer terug komt.

Een tijdje geleden had ik ook geen zin om hém te zien. Dat kwam vooral omdat ik hem al elke dag zag. Ik denk dat je in een dipje zit die wel snel zal overwaaien.

Ja het is ook wel een beetje een sleur. Ik zie hem nu niet zo vaak omdat ik dacht dat dat het was. Maar nu zit hij steeds te zeuren enzo, over vanalles. En ik vind hem wel nog leuk… Maar ik ben niet zo iemand voor een super lange relatie.

Blijkbaar wel. Een jaartje is niet niets… Ik ergerde me ook aan zijn karakter, maar later ging het weer weg. Ik raad je aan om alsnog verder te gaan en als je na 2 maanden nog steeds zo bent gebleven is de enige optie : uitmaken

Ja… Nouja het feit dat ik er echt heel verdrietig van word als ik denk aan dat het uit zou gaan zegt genoeg denk ik… Maar ik schrok heel erg toen ik een sms van hem kreeg vanochtend en ik zo reageerde van, ja whatever.

ik heb dit meegemaakt, bij mij duurde dit te lang, en heb ik het uiteindelijk toch uitgemaakt. Het is al twee jaar geleden maar nog steeds heb ik spijt dat ik hem zo lang heb laten wachten. Ik voel me daar best een bitch over.

Nu heb ik een geweldige relatie met iemand anders van meer dan een jaar en ik ben nog steeds helemaal dol op hem. Dus ik denk dat je hieruit wel opmaakt wat je moet doen :wink:

Het is normaal…Probeer er met hem over te praten, zeg dat de vonk een beetje weg is en dat jullie nieuwe dingen ( andere activiteiten, op seksueel vlak,…) moeten proberen. Om het vuur er terug in te krijgen…
Geef het niet zomaar op, zoals hierboven al gezegd is moet je juist doorzetten.
Maar als dit gevoel blijft aanhouden, zou ik het toch uitmaken…Anders voel jij je er nooit goed bij en lieg je tegen hem…

Ja… Weet je wat het is, we hebben vaak ruzie, en dan gedraagt hij zich echt als een 8 jarige. Hij is 20. En ja, de seks is een beetje weg uit onze relatie, dat vind ik gewoon niet belangrijk en ik ben ook niet zeker of ik er toen wel klaar voor was. Ben ook pas 16. Maar dat begrijpt hij niet.

ik zou het uitmaken dan

pff ik zit ok met zo probleem ik vind me vriend nog wel leuk maar niet echt leuk van oh wat ben ik verliefd maar meer als vriend en ik durf het niet echt uit te maken en het ergste is dat we deze zomer nog samen op vakantie moeten :slightly_smiling_face:

Ik heb t ook gehad. We zijn toen ong. een maandje uit elkaar geweest omdat ik er zo erg mee zat. Ik dacht dus ook dat de vonk weg was. En was zo erg aan het twijfelen aan alles. We zijn uiteindelijk weer bij mekaar gekomen gelukkig! Ik weet nu gewoon zeker dat ik bij hem wil blijven. en door alles wat we meegemaakt hebben zijn we alleen maar sterker geworden. Als we nu een dipje hebben, dan praten we dat ook gelijk uit. De vonk is er zeker wél. Ben alleen maar meer van hem gaan houden (:
Afgelopen woensdag hadden we precies een jaar.

Soms moet je gewoon even afstand nemen. Dan begin je pas te beseffen wat je echt/niet wilt. Zoals mij: Ik dacht dat ik er goed aan deed om het uit te maken. Uiteindelijk heeft het wel goed gedaan in onze relatie. Maar het had ook niet zo extreem gehoefd om het gelijk uit te maken. Ik raad je aan om eerst goed over te praten en gewoon laten zien hoe je je voelt enzo. en misschien ook een tijdje minder met elkaar om te gaan maar niet uitmaken. intussentijd ontdek je wel wat je echt wilt.

Ja… Het is gewoon dat ik zo klaar ben met al het gezeur dat we alleen nog maar ruzieën als we samen zijn. Ik kan dus nieteens lekker knuffelen enzo. En als we zoenen ben ik alleen maar geirriteert omdat het nog niet uitgepraat is. :frowning_face: Maarja komt wel goed. Ik maak het sowieso nog niet uit. Maar bedankt voor alle lieve reacties!

Volgens mij kan je best langer dan 6 maanden verliefd zijn hoor!
Of ik ben gewoon raar :grinning: