Vond hij het wel echt leuk?

Een tijdje terug heb ik via internet een jongen leren kennen. Het klikte erg goed dus hadden we besloten elkaar in real life te gaan ontmoeten. Dat was erg gezellig en ik wilde graag een tweede keer afspreken. Hij reageerde ook erg enthousiast. Inmiddels heeft afgelopen vrijdag het tweede afspraakje plaats gevonden. We hebben bij hem film gekeken en uiteindelijk geknuffeld en gezoend. Daarna kreeg ik gelijk een berichtje dat die het erg leuk, gezellig en fijn vond en graag weer wilde afspreken. De volgende ochtend kreeg ik weer een heel lief berichtje. Op dat berichtje heb ik gereageerd maar ineens krijg ik helemaal niks meer van hem terug. Ik weet het is pas 1,5 dag geleden maar is dat niet lang als je iemand echt leuk vind?

ik denk dat je je nog geen zorgen moet maken. het is pasen en hij is waarschijnlijk met familie en gaat dus niet de hele tijd uitgebreid op z’n telefoon zitten. :slightly_smiling_face:

Ik denk ook dat je je nog geen zorgen hoeft te maken. Komt vanzelf weer.

Als je hem een fijne pasen wenst is het dan niet vreemd dat je daargeen reactie op krijgt?

Misschien zei hij dat hij het leuk vond om niet onbeleefd over te komen. Deed hij afstandelijk toen jullie samen waren of waren jullie de hele tijd close?

Nee hij deed helemaal niet afstandelijk. En stuurde ook gelijk een berichtje dat hij het heel leuk en fijn vond en wat ik ervan vond. Toen ik terug stuurde het ook erg leuk en fijn gehad te hebben kreeg ik geem reactie meer.

Ik wil je geen slechte hoop geven maar dit maakte ik ook mee.

Hij zei dat hij een gezellige avond had gehad en uitkeek naar de volgende.

Maar na 3 dagen moest ik weer uit mezelf sturen en reageerde hij enkel wanneer ik iets vroeg.

Na een week was ik het beu en vroeg hem wat er scheelde en kwam hij met het slappe excuus dat hij het druk had.

Gevolg: we zijn nu maanden verder en ik spreek hem nooit meer.

Ik zou dus gewoon eventjes afwachten tot hij zelf iets van zich laat horen.

oehh dit is wel erg vreemd ja. Ik weet het niet misschien was je heel opdringerig voor zijn gevoel. Had hij zelf ook dingen ondernomen om af te spreken of kwam het alleen van jou? Misschien heeft hij tijd nodig.
Ik weet natuurlijk niet wat zijn situatie is. Het kan ook zo zijn dat hij bijvoorbeeld nog iets voor zijn ex voelt en rustig aan wilt doen. Of dat hij iemand anders leuk vind…

Beide afspraakjes kwamen eigelijk wel van zijn kant. Afgelopen vrijdag ben ik ook bij hem thuis geweest en dus ook al zijn ouders ontmoet. Ik weet dat hij niet altijd gelijk reageert maar dit is voor zijn doen best lang. Zal ik hem morgen weer een berichtje sturen of wachten op zijn reactie?

Had je alleen gestuurd dat je het leuk vond enzo, geen vraag? Anders kan je hem best sturen van; nog een leuk paasweekend gehad oid. Dat komt niet wanhopig over, en als ie daar niet op reageert lekker vergeten :stuck_out_tongue:

^^ dat had ze al gedaan. Als hij bijvoorbeeld wel op whatssapp is geweest en het gezien heeft zou ik niets meer schrijven. Ik zou wachten totdat hij weer reageert… Hij gaat wel reageren denk ik. Anders probeer je het via facebook ofzo

Hoe is het trouwens afgelopen???
Negeert hij je nog steeds?

Nee niks aan de hand gelukkig. Hij vondd het echt leuk en wil graag volgende week weer afspreken. Dus druk gemaaktom niks :wink: