Volwassener zijn voor jongen?

Niet om lullig te doen, maar vanaf een afstandje kan je ruiken dat het niks wordt.
Ik neem aan dat je niet extreem bent op alle 3 de punten (en dat vind ik persoonlijk goed), en een jongen van 17 wil dan echt niks met iemand van 13.
Daarbij zitten jullie in verschillende stadia, als jullie 34 & 38 waren zou het namelijk niks uitmaken.

Laten varen, en ooit komt er wel iemand van je eigen leeftijd.

Woah… jij gaat nog veel teleurgesteld worden vrees ik.

Ik ben het zeker eens met Brod. Veel kinderen maken dit wel mee en komen er vanzelf weer achter dat dit helemaal geen nut heeft. Het is gewoon oppervlakkig om te denken dat je hem na één gesprek goed kent en dat je verliefd wordt.

Maarja, ik denk dat je er uiteindelijk zelf wel achter komt. En ik denk ook dat dit proces bij het “volwassen worden” hoort.

hey meid, zal ik je eens wat vertellen, ik was 13/14 toen ik iets met mijn vriend kreeg toen 17. en nu 3 jaar later ben ik nog steeds super gelukkig met hem!
hij zei eerst ook dat ik té jong voor hem was, ik had hem uiteindelijk toegevoegd op msn en van het een kwam het ander! dus meid als JIJ denkt dat dit gaat werken ga ervoor. ikzelf was al van mijn kindertijd af ik weet niet hoe het bij jou zit.
iniedergeval blijf je zelf want een neppe meid willen ze niet (probeert stoer te doen, roken megaa veel make-up etc.)
suc6
xx

Dan is hij zelf waarschijnlijk ook niet echt volwassen, dus probeer jezelf niet te veranderen.

Je kunt niet verliefd zijn op iemand als je hem alleen maar af en toe ziet.
Dat is geen verliefdheid.
Je moet jezelf niet veranderen voor een ander, dan is hij het bij voorbaad al niet waard. En ik zou mezelf al helemaal niet veranderen als ik wist dat de situatie toch hopeloos zou zijn.

Denk dat dr heel veel weleens een ‘verliefdheid’ heeft gehad op een oudere jongen?
Tenminste wat ik me kan herinneren toen ik 13 was, dan kijk je echt tegen jongens van 17 op.
Het is iig niet realistisch, en het vervliegt vanzelf wel weer. Je hebt ook niet echt het idee dat hij interesse in jou toont toch? Dus het klinkt heel lullig, maar probeer realistisch te blijven. Op zoek naar iemand die van jouw leeftijd is, want die zijn ook hardstikke leuk joh!