Volwassener zijn voor jongen?

Voordat je dit leest, als je vindt dat er hier te veel topics van zijn reageer
je maar niet. en ook alsjeblieft geen dingen reageren als groot verschil enzo, want daar heb ik niks aan :grin:.
----------------------------------------------------------------------------------
ik ben 13. ik ben verliefd op een jonge van mn school, hij is 17.
maar ik ken hem niet enzo, ik weet wel een beetje hoe hij is, maar hij weet niet hoe ik ben denk ik, ik heb hem wel op hyves. maar ik weet dus echt niet wat ik moet doen… ik vind hem al heel lang leuk. maar ik heb nooit echt contact met hem gehad, hij heeft wel 1x iets tegen me gezegd, maar dat is ie denk ik alweer vergeten.
ik denk dat ik volwassener moet zijn, tips? en ook hoe ik met hem in contact kom?
x

up :blush:

Als je volwassener wilt worden, zal je misschien eerst moeten zorgen dat je verliefd wordt op jongens die je wel degelijk kent.

[i]Idd, je moet nu niet speciaal voor iemand die je eigk niet eens kent volwassener worden. En trouwens ik zou zowieso niet volwassener worden voor een jongen. Hij moet je nemen zoals je bent.

En ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een jongen moet zoeken (nee eigk niet die kom je wel een keer tegen) rond jouw leeftijd. Want ik denk niet dat jongens van 17 graag een vriendinnetje van 13 willen… [/i]

Dat ligt aan de jongen zelf, iemand die mn vriendin is 13 en is heeft ook met iemand van 17.

wat versta jij onder ‘volwassen’?

Qua uiterlijk of innerlijk?

Idd… jongens willen echt geen vriendinnetje van 13 dus ik denk dat je moet stoppen achter hem aan te zitten want de kans is erg groot dat hij jou niet wil. Je kan zijn kleine zusje zijn.

nee ik kraak je niet af voor je dat denkt maar zo denken jongens

allebei xd.

De meeste 17-jarige jongens zoeken nu eenmaal niets bij een meisje van dertien. Uitzonderingen zijn er altijd en dat komt dan meestal omdat

1. het meisje is heel knap
  2. de jongen is zelf een beetje achtergesteld qua mentaliteit
  3. het meisje is veel rijper voor haar leeftijd

misschien dat jij één van die drie puntjes kan gebruiken, maar het is meestal uitzonderlijk.

[i]Je bent zoals je bent. En je moet je dus ook niet volwassener voor gaan doen, dan je eigenlijk bent… Want dan kan ik je alvast zeggen, mocht je een relatie met hem krijgen en je doet je volwassener voor, dat het dan fout gaat.

Haha toen ik 13 was ging ik lekker na school buiten spelen, toen waren jongens alleen om mee te spelen XD[/i]

de meeste jongens willen een meisje van hun eigen leeftijd. die hebben vaak een volwassener uiterlijk en zijn meer ervaren in jongens en gewoon wat wijzer. ze hebben meer dingen al meegemaakt en zijn al een beetje de pubertijd uit terwijl jij er nu aan begint / midden in zit.
ik zal zeggen: probeer je gedachtes op een jongen van je eigen leeftijd te zetten. er is een kans dat hij dit alleen maar als een laggertje ziet dat een meisje van 4 jaar jonger (!) hem leuk vind. jij komt net van de basisschool terwijl hij al bijna gaat studeren.
ik vind het leeftijdsverschil ook echt te groot.
zal jij nu verkering nemen met een jongetje van 9 jaar? dat is eigenlijk “hetzelfde”

ja dat klinkt misschien allemaal heel makelijk, maar ik ben echt verliefd,
ok als jullie dat niet vinden kunnen op iemand die je niet kent dan ik
vind hem heel erg leuk
en dan kan ik hem niet zomaar uit mn hoofd zetten en denken dat 4 jaar te veel is. dankjewel dat je reageert alleen
ik heb hier niks aan. en van een jongetje van 9 is niet hetzelfde, zo kan je het misschien zien maar ten 1e zijn meisjes volwassener dan jongens, en meestal zijn jongens ouder omdat meisjes qua innerlijk altijd volwassener zijn.

[i]Daarom heb ik ook een jonger vriendje…

Nee maar wat verwacht je dan dat we zeggen? Ja ga ervoor? of wat? [/i]

Dat zijn ze nu nog hehe, maar indd zoals je al zegt. Dat gaat toch verkeerd. Meid geniet gewoon van je leven een jongen kom je ooit nog wel tegen.

Feit is dat we allemaal wel in een soortgelijke situatie ooit hebben verkeerd en dat we allemaal weten dat het meestal op niets uitdraait.

Probeer jezelf eigenlijk eens te kennen. Je kan een jongen niet uit je hoofd zetten. Maar je weet niets van hem. Misschien is hij gewoon wel een zak en zit jij je tijd te verdoen? Waarom vind je hem leuk? Wellicht enkel en alleen omdat je hem knap vindt. Vind je dat zelf niet een beetje oppervlakkig?

Ja oké XD

Ik was 13 en evrliefd op een jongen van 16. hij vond me veeeel te jong en lachte me uit., nu heb ik een lieve vriend van mijn eigen leeftijd, veel beter:)

noujh dat s mijn advies eigenlijk XD

suc6 ermee;)

x

vat dit niet verkeerd op hoor, maar ik snap niet hoe je verliefd kan zijn op een jongen die je alleen van uiterlijk kent… er moet toch iets groeien tussen jou en die gene? xxx

Wel, uit ervaring weet ik dat ene jongen van 17 ècht niet geïnteresseerd is in een meisje van 13. Toch zeker niet zomaar. Zoals hierboven al gezegd werd : dan moet ze al extreem knap/rijp zijn. Volwassen zijn, kan je niet faken. 13-jarige meisjes die op onze school volwassener proberen te lijken ( make-up, hakken, gedrag,…) worden gewoon uitgelachen door ons. 17-jarige jongens verwachten nu eenmaal ook andere dingen van hun vriendin. Om zo’n relatie echt te laten werken is het belangrijk dat je klaar bent om verder te gaan dan zoenen ( niet altijd maar meestal is dat wat ze willen). Hun ideeën van een relatie zijn niet handje-kusje-knuffel. Je hebt ook geen contact met hem en ik vrees dat als je een move maakt, dat ie je gewoon uitlacht.

Ik vind hem niet alleen knap, ik weet wel hoe hij is. Hij is echt geen lul ofzo, hij lacht altijd, maar hij is echt aardig dat weet ik zeker. toen hij tegen praatte was hij ook heel aardig. en ik snap dat jullie het niet begrijpen maar ok.