''Volwassener'' dan de rest.

hee meiden,

ik weet dat ik de laatste tijd wat veel topics heb geopend,maar ik
moet even weten dan ik niet de enige ben.

ik heb namelijk al een hele lange tijd het gevoel dat
ik (zoals de titel al zegt) volwassener ben dan mijn vriendengroep.
misschien komt het wel door het feit dat ik veel meer heb
meegemaakt dan hun. Dit is niet met alles zo hoor…
Maar hebben jullie dit ook wel is?
xx

Ik vind niet dat je hierover na moet denken.

Ik ben áltijd de jongste, en ik ‘klier’ ook het meest,
dus ik ben meestal de minst volwassen in de groep.
Maar als t moet kan ik wel volwassen zijn (:

Ik heb eigenlijk meer vriendinnen die zich ook zo voelen, en vrienden/vriendinnen een of twee groepen hoger.
Ik voel me ook niet meer echt zo als sommige dat in mijn klas voelen? Sommige zijn nog heel jong qua gedrag.

Ja, dat heb ik ook…
Maar komt denk ik ook doordat ik 1x ben blijven zitten.
Hun lachen nog om de meest normale woorden (seks bijvoorbeeld) en dingen.

Ben ik met je eens.

ik heb ook dat gevoel. Ik heb ook meer meegemaakt dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd waardoor ik snel volwassen ben geworden (op de meeste vlakken dan toch). Zeker in vergelijking met de mensen waarmee ik momenteel in klas zit

nou precies zeg! daar begon ik me ook al lichtelijk aan te ergeren

naja ik weet niet wat zij allemaal hebben meegemaakt?

ik vind het altijd heel onvolwassen als niet-volwassenen zich volwassener willen voelen dan hun mede-niet-volwassenen.

OT: ik heb in mijn ‘jeugd’ (speaks a 22-year-old girl) ook meer meegemaakt dan de gemiddelde tiener, maar ik heb me nooit volwassener gevoeld dan de rest. Integendeel… ik vond dat ik gewoon lekker mezelf naar mn leeftijd moest gedragen. Volwassen zijn kon altijd nog. Ik vind dus ook dat je er helemaal niet trots op moet zijn als je zogenaamd “volwassen voor mn leeftijd” bent. Ik vind het zielig, je mist je jeugd.

ga ergens anders die zeikreacties posten, ik heb daar niet om
gevraagd, of moet ik heel kinderachtig, ik het begin van het topic
zetten, ‘‘geen haat comments’’. dat slaat egt nergens op.

nouja , dat zegt bijna IEDEREEN, iedereen vindt zichzelf tegenwoordig volwassener , iedereen vindt dat ie er ouder uitziet, iedereen vindt zichzelf intelligent, iedereen vindt zichzelf modebewust, iedereen vindt dat ie veel heeft meegemaakt.
misschien ga je met kinderachtige mensen om, ja dat kan, misschien groeien jullie uit elkaar?
er zal wel een reden zijn dat jullie het goed kunnen vinden, misschien ben je onvolwassener dan je zelf denkt.

^ dat dus

damn, why all te hate?

Ik heb ook dingen meegemaakt wat vast wel wat heeft gedaan met mijn karakter, maar ik ben er zeker niet volwassener door geworden. Ik heb er juist uit gehaald dat je lol moet hebben, en het leven positief moet inzien (niet dat een volwassene dat niet kan x] ) en zeker niet alles te serieus moet nemen aangezein het leven te kort is. Ik ben dan ook de lolbroek/klier van de groep. Ik denk dat iedereen lekker kan klieren maar op momenten dat het moet wel serieus kan zijn. Het een sluit het ander niet uit.

naja ik vind , ze hebben wel gelijk maar ik weet niet wat jij hebt meegemaakt dus kan niet over oordelen

Ik zou het niet beter kunnen zeggen!

Dit bewijs wel echt heel erg dat je erg volwassen bent…

OT: ik ben heel volwassen. Volgens de wet al twee jaar :slightly_smiling_face: Voel me nog steeds niet echt volwassen. Denk dat het komt omdat er geen absolute volwassenheid bestaat. Het is te hopen dat de meeste mensen nog wat kinderlijkheid in zich hebben anders wordt het een saaie boel.

Oh en 9 op de 10 jongeren denken dat ze volwassener zijn dan de rest.

Ik heb ook best wel dingen meegemaakt ook in vergelijking met leeftijdsgenoten maar ik heb niet het gevoel dat ik volwassener ben. Maar hoe oud zijn jij vrienden dan?

Hmmm. dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen?!
Maar sterkte ermee!