"volwassen" girlscene?

ik wist niet goed waar ik dit topic moest pleuren dus heb ik hem hier maar neergezet.

ik volg girlscene al sinds jaaaaren maar ik ben nu 20 en heb het gevoel dat ik het toch wat aan het ontgroeien ben. ik vroeg me daarom af of er een site is die hetzelfde concept heeft als girlscene (dagelijks artikels over beauty, mode, eten, etc.) en ook een forum heeft en alles maar die gericht is op een iets ouder publiek? van taal liefst engels of nederlands ^^

x

Nee, blijf! Als de-wat-oudere Girlsceners zoals jij en ik weggaan zal GS alleen maar uit brugpiepers bestaan o_O

XD of je kan gewoon mee verhuizen moest er zo’n site zijn?

Fashionscene? :’)

Maar toch snap ik haar punt wel…
Monique is ook jong begonnen, misschien een idee voor jou :slightly_smiling_face:?

Tsja, misschien Beautygloss, of Misslipgloss, zoiets??

www.trendystyle.net
Ben nu zelf ook 19 en deze site sluit soms net wat beter aan bij mij en m’n interesses.

beautygloss vind ik zelf heel saai geworden de laatste tijd om te lezen. het lijkt meer een advertorialsite dan een beautysite. ik mis ook het “communitygevoel” op haar forum. maar dank je voor de suggestie!

Begrijp wat je bedoelt, heb zelf ook het idee dat het publiek jonger wordt.
Er zijn nu 11 jarige meisjes die hier met hun problemen komen, een paar jaar geleden was iedereen (naar mijn idee) 14-15 ongeveer (de jongste groep dan)

Ik vind het wel een goed idee van je, maar er komt wel veel bij kijken, er zijn weer nieuwe mensen nodig om die site te onderhouden en om artikelen te plaatsen, wat dus extra geld kost. Omdat de site nieuw is, zal het even duren voordat er veel adverteerders zijn.

(zelf ben ik nog niet volwassen overigens, moet nog een paar maanden wachten)

bookmarked, hij ziet er leuk uit! maar ik denk niet dat die een forum heeft? want ik zoek echt iets met ongeveer zelfde concept als girlscene met zowel artikels als een forum.

Heel soms surf ik op viva.nl of ze.nl. Ook best leuk…

ik ben zeker niet van plan om zelf een site te maken hoor! ik vroeg me gewoon af of er al zo’n site is zodat ik die kan gaan volgen :stuck_out_tongue: en volwassen ben je, dat heeft niet met leeftijd te maken :wink:

vrouwonline.nl? Hebben ze alleen geen forum maar je kan wel reageren op berichtjes, columns en dergelijke.

Bedoelde ook niet dat jij m zelf moest maken, maar meer als het ook een yourscene website wordt, dan moeten zij voor die mensen zorgen.
Haha ja daar zit wat in.

ik zoek echt iets met een forum omdat ik het heerlijk vind om over vanalles en nog wat te kunnen discussieren, niet enkel over dingen die op de site staan. maar dank je voor de link want hij ziet er wel leuk om lezen uit!

oh haha. ik denk als ze er wat reclame voor maken op girlscene het snel genoeg volloopt. alleen loop je dan het risico dat ook die site overspoeld wordt met de jongere meiden en zich daaraan aanpast ofdat het “te” oud is, want ik wil nog steeds lezen over jonge merken enzo maar niet over “fabeltjes over zwanger worden: je wordt niet zwanger van naast een jongen te zitten!” (overdreven voorbeeld :wink:).

Neeh niet weg gaan dan wordt het niveau hier nog lager.

Ja dat heb ik ook wel, maar er zijn hier topics waar ik altijd kom.

forum.ellegirl.nl

Girlscene verjongt inderdaad nogal, vind ik zelf ook. Ben nu steeds vaker op EG te vinden, mensen daar zijn iets ouder en dat is ook te zien aan de stijl van de meesten.

ik heb ook nog wel topics die ik erg fijn vind hoor, maar dat zijn dan meestal sowieso meer volwassen topics. bv op topics over politiek kom ik graag omdat de meeste jongere girlsceners daar (nog) niet veel kaas van gegeten hebben, en dan krijg je soms echt goede discussies. maar helaas zijn die topics echt heel erg in de minderheid op dit forum :frowning_face: