Volwassen boek

Ik zoek een goed boek voor mijn moeder, ze houd ontzettend van lezen en ik wil morgen voor kerst een boek voor haar halen.

Ik heb alleen geen flauw idee welke een goed boek is.
Ik weet dat dat voor iedereen verschilt, maar meestal kan ik aan de kaft al zien of m’n ma het leuk vind of niet.

Dus iemand een aanrader voor me?
Een goed boek die je ooit hebt gelezen?
Het liefste het soort schrijfwerk, zoals dat van Simone van der Vlugt.
Gewoon volwassen dus.

Uh ff geen idee.
Ik vraag het altijd aan de boekhandel-mevrouw.

ik lees nu ; haar naam was sarah - tatiana de rosnay
is wel een volwassen boek gok ik zo x]

Ehm, heeft ze al de boeken van Simone van der Vlugt al gelezen dan?
Want ik had tijdje terug Blauw Water van haar gelezen, ja ik weet het, is een volwassen boek maar hij lag bij de jeugd :pensive:
En voor de rest… De Vliegeraar? Of Duizend Schitterende Zonnen.

Huis van de moskee - Kader Abdolah
Spijkerschrift - Kader Abdolah
Sonny Boy - Annejet van der Zijl
De aanslag - Harry Mulisch
Achtendertig nachten - Janne IJmker
De overgave - Arthur Japin
Dorsvloer vol confetti - Franca Treur

Zijn allemaal heel goeie titels!
Zou gewoon even gaan kijken in de winkel (:

De dollanganger serie.

njaa onze school moest m vorig jaar lezen tenminste als je in de 3e/4e zit xD opzich wel mooi boek trouwens :slightly_smiling_face:
uhm mannen die vrouwen haten van stieg larson er is ook een 2e deel en 3e deel maar weet even niet meer hoe die heten :slightly_smiling_face:

Weg van Lila. Echt zo’n mooi boek

http://www.bol.com/nl/p/n…html#product_description

Van welke onderwerpen houdt ze? Mijn moeder leest nu altijd Stieg Larsson.

Ja mijn ouders zijn ook wekenlang fan geweest van Stieg Larsson, die wilden niets meer doen dan lezen :’). Misschien kun je daar even naar kijken?

Stieg Larsson is heel erg goed! Kun je hem zelf ook nog lezen, als je van lezen houdt tenminste:’)

Oh en mijn moeder vindt de boeken van Isabel Allende en Nikki French heel erg goed

Nikki French vinden de meeste vrouwen volgens mij wel mooi.
En inderdaad is Stieg Larsson nu helemaal de man.

-

komt een vrouw bij de dokter
Das het lievelingsboek van m’n ma (ja ze leest niet zoveel).
Ik zelf lees wel veel, ook ‘volwassen’ boeken, maar heb niet dezelfde smaak als jouw moeder.

Maar je kunt toch gewoon op een medewerker afstappen van een boekenwinkel en vragen? :slightly_smiling_face: Dat is het makkelijkst.

Als je het al aan de kaft kan zien, kan je toch gewoon naar de boekenwinkel gaan? Denk dat je beter aan de achterkant ook kan zien of zij het leuk vind, want wij kennen haar natuurlijk niet;)

Haar naam was Sarah vind ik zelf een heel mooi boek en mijn moeder vond em ook heel mooi.