Volvreten wanneer je ongesteld bent.

Wanneer ik ongesteld ben, eet ik me helemaal vol. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Ik baal er echt van want na een week ben ik echt een paar kilo dikker. Ik heb gewoon minder last van mijn buik als ik eet.

Klaag er lekker over in dit topic, haha.

Oh en sorry, als ik het hier niet mag plaatsen. Dan kan er gewoon een slotje op.

Ik heb het ook, dat ik veel meer eet als ik ongesteld ben of bijna word, maar niet zo erg dat ik echt kilo’s aankom

Jup, precies hetzelfde :’)
Ik kan niet stoppen met eten, heb een soort van buikpijnaanvallen plus een blubberbuik die niet meer weggaat.

Het is ook gewoon confronterend om ineens een buikje te hebben :dry: .

Vooral als je echt veel bezig bent met gezond eten & sporten. Ik kan het gewoon niet inhouden om zoete dingen te eten als ik ongesteld ben. En sporten gaat dus echt niet gebeuren met hevige buikpijn.

INDERDAAAD :bowing_man:

Misschien kun je de hele ongezonde dingen (snoep, chocolade, chips) vervangen door iets gezondere dingen? Bijvoorbeeld yoghurt met stukjes fruit is ook zoet, maar minder erg om een hele bak van leeg te eten :wink: of boterham met halvajam, vruchtenhagel of appelstroop. Ik zeg niet dat dat heel gezond is ofzo, maar in ieder geval minder erg :slightly_smiling_face:

Ik probeer dan altijd een enorme lading voedsel in te slaan die niet per definitie ongezond is. Zo eet ik nu een bak licht gezoute popcorn omdat je daar dan ook nog aardig lang over doet.

Haha, heel goed idee.

Dan heb ik, vind ik, een excuus om veel eten te kopen en naar binnen te werken. Heb nooit buikpijn, alleen rugpijn. Daar helpt het sowieso niet tegen…

Oh dat heb ik altijd ook zo erg. Het probleem is vooral dat ik me in die periode altijd leeg voel, maar dan ook echt in de zin van niks in mn maag lijk te hebben en door de buikpijn krijg ik ook vreetneigingen dan haha

nope ik niet
teveel pijn om uberhaupt aan eten te denken :")

Bij mij gaat die pijn juist over als ik eet :frowning_face:

Ik had het ook heel erg, maar dat probleem is nu best wel opgelost.
Ik hou namelijk heel erg van rauwkost, gewoon rauwe tomaatjes of paprika of worteltjes, omnomnom. En als ik dan ongesteld werd (ik ben aan de pil dus die week kies ik altijd zelf uit, haha) dan vroeg ik mijn moeder om van die zakjes met kleine worteltjes en van die bakjes met cherrytomaatjes te kopen.
En als ik dan zo’n vreetkick had dan kon ik lekker makkelijk zo’n zakje uit de koelkast halen die ik dan op at.
M’n vreetkick kwam aan zijn trekken en ik at eigenlijk alleen maar gezond, haha.

Ja, dit komt me ontzettend bekend voor! Ik eet dan echt alles wat los en vast zit, zo erg

Dit heb ik voordat ik ongesteld word. Ik kan dan gerust een pak koekjes en een zak chips opeten. Als ik eenmaal ongesteld ben geworden is het weer wat minder.

Dit ja.

En dat moment is NU.
vreselijk! Wat ik wel doe is me volvreten met fruit of rijstewafels…
T is beter ? :’)

ik probeer te zorgen dat ik veel gezonde dingen in de buurt heb, dus komkommers, muesli zonder yoghurt en idd rijstewafels en in hoge nood het medicijn tegen heel veel, chocola!

HERKENNING

Ik eet ook altijd heel veel in die week. Ik eet sowieso best veel, maar die week vooral chips en chocola als ik ergens zin in heb. Gelukkig kom ik geen gram aan en mag er wel een paar kilo bij haha :’)