Volume!

Hey iedereen…
De laatste tijd, zal ook wel door het weer komen, is er echt geen land meer te bezeilen met mijn haar. Als ik het probeer te föhnen, ook als het bijna helemaal droog is, pluist het als een gek, meestal dan. Met mousse wordt het heel erg plakkerig en ‘sticky’ zeg maar, en als ik er niets aan doe, gaat het heel futloos hangen. nouja, dan krijg ik wel volume in de onderkant, maar daardoor zakt de bovenkant weer naar beneden, als je het begrijpt. Het liefst heb ik natuurlijk helemaal geen stylingproducten in mijn haar, maar soms ik het onvermijdelijk, maar na een tijd ga het heel erg klitten. terwijl ik voor de winter ik gemakkelijk haar had, waar je gewoon heel makkelijk meer kon ‘werken’. Heeft iemand tips waardoor je haar mooi in volume/slag zit, maar waardoor het wel zacht blijft en niet gaat klitten na een tijdje, wat dus het geval is bij mij en mousse.
alvast bedankt, of als iemand hetzelfde probleem heeft kan die het natuurlijk ook melden.
alvast bedankt xx.

ik weet niet of die voor jou helpt, maar wat ik vaak doe is 's avonds douchen. daarna laat ik het even drogen tot het iig niet meer zeiknat is. ik doe er bijna nooit wat in, want daar houd ik niet zo van. Niet omdat het niet werkt, maar omdat mijn lekker shampoogeur er minder op wordt. ik fohn mijn haar daarna op zijn kop, borstel het nog even door en maak daarna een knot bovenop mijn hoofd. daar ga ik dan mee slapen. de volgende ochtend doe ik er vaak helemaal niks meer mee en ga met diezelfde knot naar school. Als ik dan op school ben maak ik mn haar weer los. volume genoeg. en soms neem ik nog een klein busje haarlak mee, mijn haar heeft in de winter soms de neiging om statisch te worden…

http://talkingmakeup.com/pics/news5/seu2.jpg

ik heb ooit testertje gekregen van dat spuitbusje in het midden
en het werkt echt waar super goed!

alleen vind ik het beetje té veel geld voor een haarproduct

ik doe hetzelfde als SPREADYOURWINGS, helpt inderdaad goed! en niet teveel spul er door doen, wordt het alleen maar vettig enzo van.

Maar met een knot in je haar slapen is toch heel slecht voor je haar? :blush:

kan niet zo heel veel kwaad volgens mij. ik heb er iig nooit problemen mee gehad.
die knot hoeft daarbij ook helemaal niet zo strak te zitten.

voor je pluizig haar zou ik echt andrelon serum gebruiken, echt een wondermiddel!

ik zou het gewoon even een knipbeurtje geven, wat puntjes eraf (dat kan het klitten veroorzaken), even een paar maskertjes en het dan een tijdje gewoon met rust laten qua stylingproducten. de winter is zowiezo slecht voor je haar, je verergerd het alleen maar met allemaal troep erin.

Als ik een knot midde op me kop doe springt me haar alle kanten op :’)

Ik ga altijd savonds douchen en dan die roze studioline mousse van loreal inmasseren bij de hoofdhuid en de rest door het haar. Dan gebruik ik de hotstraight creme van loreal en als laatste een paar spuitjes john frieda straight potion en dat flesje john frieda die al eerder aangegeven was…
Dan doe ik mn hoofd voorover en kam ik mn haar, maak een vlecht (nog steeds op de kop) en daar een knot van.

Als iksochtend wakker word heb ik echt mega haar! Om het er nog een beetje normaal uit te laten zien gooi ikmn hoofd weer voorover, en klem ik de stijltang kort op een paar plukken (ik ga zegmaar niet mn hele haar stijlen) en dat is het…
Superveel volume en slag dat de hele dag goed blijft zitten en geen klittwn… Tenzij jedoor weer en wind gaat, dan krijgje vrijwel altijd klitten…

(alsof iemand hier watan heeft (a))

dankjewel! ik ga er zeker wat meedoen.