volume shampoo

wat is de beste volume shampoo volgens jullie? volume voor op je hoofdhuid dat het een beetje bol staat zegmaar(: xx

Dat krijg je niet voor elkaar met volume shampoo, maar een begin kun je maken met die van John Frieda of Chi als je wat meer hebt te besteden.

Als je wilt dat het bol staat kun je het beste volumespray (bijv. john frieda) bij de haargrens spuiten en verder niet teveel producten in de rest van je haar, dit verzwaard het alleen maar. Hierna op z’n kop föhnen en met je vingers over je hoofdhuid gaan.

Big van Lush! Die werkt voor mij echt supergoed!

Hij is wel nogal prijzig, maar je kan altijd een staaltje vragen in de winkel (:

Loreal Volume shampoo

Hey meiden, volume shampoo geeft volgens mij niet een super volume effect. Wat je evt. ook kan proberen is droogshampoo aanbrengen tussen je haarwortels dit geeft extra volume. Ook wat haarlak aan de bovenkant van je haar sprayen en met een kam borstelen richting je haarwortels :wink: ! Voor meer beauty tips&tricks check even mijn blog via www.sunseeree.blogspot.com en www.youtube.nl/Sunseeree Succes ! xXx Greets

Ik heb nooit het idee dat die volume-shampoo’s werken.

okee bedankt !