Volume in me haar

Hoi meiden!

Ik heb van mijzelf erg stijl haar en kan daar weinig mee doen, krullen vallen er uit ect hoeveel haarlak of gel er ingooi niks blijft zitten.
Nou heb ik van de week van Andrelon die verrassend volume gekocht en het werkte totaal niet, me haar werd er wel mooi zacht en glansend van maar meer deed het ook niet.
Ook heb ik die van John Frieda gekocht en ook deze helpt gewoon niet! Ik doe toch echt wat er op de verpakking staat en ik fohn en het altijd na het douchen.
Ik heb 't al in laagjes geknipt maar volume krijgt het niet.
Doe ik iets fouts met me haar, of is mijn haar gewoon onmogelijk?
Iemand tips? Want wordt dit zoo zat.

Btw ik heb mijn haar geblondeerd misschien dat dat het ook wel is, maar daarvoor had ik 't ook al dat ik er niks mee kon doen

ik ken het probleem, ik heb ook geen volume. shampoos helpen vaak niet als je haar langer en zwaarder is (bij mn pa heeft het een wow effect hoewel die dat niet wilt en bij mij doet het nix). wat ik doe is gewoon volume mousse in mn haar doen en mn haar dan ondersteboven fohnen, dat helpt wel goed bij mij. je kan eventueel ook haarlak op je haarwortels doen en dan je haar “optillen”, dan krijg je ook volume.

bovenkant touperen?

Ik gebruik soms die mousse van andrélon, iets met volumenogwat. te lui om naar boven te lopen en te kijken xD maar bij mij werkt ie wel, al heb ik langer en best wel dik haar :wink:

-je haar opstekop fohnen.
-bij je haarwortels touperen.
-wax.

idd :grinning:

Maar waarom niet gewoon stijl? Is toch ook mooi, als je het een beetje goed in model brengt.
Maar ik zelf kam 's avonds mijn haar en dan doe ik er wat gel lak in en dan in een knotje en dan zit er 's ochtends ook wel veel volume in!

Ik heb krullen met volume.
RUILEN :upside_down_face: ??

soms wil je gewooon eventjes iets anders,
ik ken het probleem en heb ook nog niet de oplossing gevonden :frowning_face:

misschien moet je dan een permanent nemen en een stijltang zodat je het golvend kan krijgen??

f zo een carmenset en de mousse en haarlak van new wave proberen:::grinning:

Die heb ik , ik heb zelf ook stijl haar

hang voorover en fohn je haar opstekop.
touperen is altijd nog een goed initiatief.
of, hele sterke haarspray kopen, en dan opstekop hangen en vooral bij de aanzet spuiten, even wachten tot het hard is. En dan weer omhoog komen.

Ja!

Ik heb gefohnd ondersteboven, lukte niet.
Wax enzo vind ik rot spul.
Touperen valt er na 5 min bij mij ook alweer uit.
Ik heb al van die extra sterke haarlak dingen, werkt ook niet, zelfde voor mousse.
En het is ook weer niet zo dat ik constant krullen wil, en ik heb een krul/styl tang maar haar stylen gaat perfect, krullen niet tenzij ik een uur op de zelfde plek met dat ding blijf zitten dan zie je er een ini mini slag in komen.

Ik denk dat er dan niet veel aan te doen is (muv permanent en dat soort ‘troep’). Wees wel blij, dat je geen pluishaar hebt, geen krul haar en geen ‘altijd wijdstaand haar’. Wat dat betreft zou ik graag met je ruilen…

aaargh haar dat je ergert met gebrek aan volume
echt irritant
wat je kunt doen:

• wassen met bier: een kopje bier 'verdunnen’met acht kopjes water
    hier je haar mee wassen en heel goed uitspoelen
  • touperen bij de haarwortels [als je niet weet hoe het moet; er staan genoeg filmpjes op youtube]
  • got2be bikkelhard haarspray bij de haarwortels spuiten [gebruik ik zelf ook en ben erg tevreden]

zelfde probleem.
ik haat mijn haar echt.
vraag het even aan de kapper.
wat die jou adviseert.

Argh.
blonderen :3
dat heb ik dus ook gedaan en het was gwoon te futloos en ****
nu is het weer bruin en veel mee volume
dat komt omdat je by blond je hele haar uitput :3
ik denk dat het daar ook beetje aan ligt :3

Als je gedoucht hebt een hele strakke knot boven op je hoofd maken en daarmee gaan slapen.
Met schuim je haar opknepen (krijg je ook slag van)

ik heb van mezelf al wat krullen… maar als ik heel veel krullen wil borstel ik eerst mijn haar uit, dan maak ik me haar helemaal nat, dan doe ik er volume mousse in(niet te weinig), dan heel lang met je handen door je haar gaan. En je haar een beetje kneden, en gewoon dat het gaat krullen ik weet niet hoe je dat uitlegt!
Dan als je dat heel lang hebt gedaan doe je er haarlak in(niet te veel)! en dan laat je dat zo drogen, niet met de fohn! (dat helpt bij mij niet nl.)

• ik heb ook gehoord van een vriendin van mij dat je snachts met een knotje in moet slapen dat je dan meer volume hebt!

meer weet ik niet :cold_sweat:
    x

ik ken het ik ken het ik ken het
ik heb het in laagjes geknipt en ook blond geverft en ook nog eens geen volume
gebruik schuim elke dag als je uit je bed komt of als het gewoon ff niet zit werkt altijd
slaap met een knotje!!
dan heb je wel een beetje slag maar dat maakt niet uit je heb wel volume
wat fohne betreft ook doen
en doe dan van tevoren schuim!
pak z’n ronde borstel voor de voorkant
en de achterkant op ze kop fohne voor het beste efect

xx

Wat je zou kunnen doen is de bovenkant van je haar stug maken met droogshampoo. Omdat droogshampoo erg droog is (het zegt het zelf al) maar dat het haar stug en kan je er op die manier heel gemakkelijk volume in krijgen.
Als dit niet werkt zou het ook gewoon kunnen dat je niet de goede shampoo of conditioner. :slightly_smiling_face: