Volume in je haar?

Ik heb van mezelf echt het meest stijle en platte haar wat je kan bedenken. Ik was het elke avond, en dan is het meestal wel droog als ik ga slapen. Maar in de avond zit het dan leuk en met volume, maar als ik dan wakker word als een ramp zo plat. maar ik kan het niet in de ochtend wassen aangezien tijd en dat het heel veel pluist.

dus iemand tips?

volume mousse? :’)

werkt bij mij goed.

je haar in een knot en dan slapen?

Jaa, misschien mousse of volume shampoo.
Maar als ik met een knot in ga slapen, heb ik meestal alleen slag in m’n haar, maar niet echt volume.

Eigelyk moet je 'sochtends je haar nat maken en dan volume shampoo en van onder fohnen maar als je niet tyd genoeg hebt…
Als je dat ^^ een x 's avonds probeert moet je is een x kyken of je dan 'sochtens nog steeds volume hebt?

ik kan het niet fohnen dan word het nog pluiziger xd
maar bedankt voor jullie tips!
heeft iemand ook nog een tip voor dikker haar? een dikmakende shampoo ofzo? xd

duidelijke oplossing:
je haar zit 's avonds, wanneer je gedoucht hebt wel leuk…

dus douch 's ochtends. dan zit je haar 's ochtends leuk

Klopt! Dan sta je een half uur eerder op… als écht niks van hierboven werkt…

gewoon je haar om de dag wassen!je wast je haar te vaak!

eerts word het een beetje vet,maar na een paar weken kom t er heel veel glans en volume

maak 's avonds een vlechtje in je natte haar
of je gebruikt serum en dan krultang/krulborstel (in de ochtend)

touperen?( met een kammetje je haren naar boven kammen) het stukje word dan erg dik, dan met spray met ongeveer 10 cm afstand spuiten. endan loslaten waarschijnlijk pluist het dan een beetje, met je handen goed zetten tot je denkt dat het goed staat.

dan heb je meer een bollere vorm dan lijkt het ook met meer volume. iig spray helpt echt!