Volume in je haar

Heeey,

Mijn haar zit altijd een beetje slap… behalve als ik het net gewassen heb en geföhnd, maar ik heb niet elke ochtend tijd om dat te doen dus meestal moet het 's avonds.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Wat doen jullie om wat meer volume in je haar te krijgen? Nog speciale tips :slightly_smiling_face:?

ik ga altijd met me haar opzekop hangen en dan ‘knijp’ ik er volume mouse in dat werkt wel bij mij maar mijn haar is van zichzelf al heel dik en met veel volume dus ik weet niet of het bij jou werkt
xxx

Meestal was ik m’n haar 's avonds (laat), en als ik dan met nat haar naar bed ga is het de volgende ochtend heel wild. Als ik het dan kam etc, zit het heel golvend. ^^

Beetje touperen en dan hairspray erin

ik zou een volumecrème nemen, en ook je haar föhnen van je haarpunten naar boven, voor lekker veel volume :wink: xx

ik ga 's avonds altijd met nat haar slapen en dan word ik de volgende ochtend wakker met omhoog en wild haar :stuck_out_tongue: dan doe ik totdat ik naar school ga een knotje en daarna zit mn haar super! (iig voor een uur of 5)

ik ga altijd opdekop hangen en dan stop ik er van dat spul in dat witte… naam kwijt vandaag:P

Je haar föhnen terwijl je met je kop ondersteboven hangt, en daarvoor eerst mousse erin.

nog meer volume? … in mijn haar nou nee dnkje :wink: ik heb teveel volume ;/

Ik wil het ook heel graag, maar ik heb echt geen tips, sorry!
XX.

Ik heb zelf een hoofddoek,allen ik verzorg mijn haar wel erg goed.Je moet een haarmasker halen van Dove.Het maakt je haar eerst lekker zacht en Glad.Wacht 2 min.Daarna uitwassen.Als laatst moet je je haar lkkr droog maken.Je ziet aan het einde dat je weer volume hebt in je haar!

Van Rituals heb je een soort mouse uit een pompje. Als je die na het douchen in je haar doet, heb je ontzettend veel volume! Die heb ik zelf ook. =D

Oja die! :stuck_out_tongue:

Ik heb volume mouse en hairspray van taft zit in een groene bus, die werkt bij mij echt ontzettend goed! En me haar blijft de hele dag goed zitten. =)

volume mouse idd, je haar op de kop föhnen en dan daarna (als je 's avonds doucht) een staart midden op je hoofd maken (dus al je haar eerst omhoog borstelen) en dan daarmee gaan slapen, werkt bij mij heel goed! Dat kun je trouwens ook doen als je haar nog een beetje nat is.

Ik doe er niks voor. Heb al teveel volume.

Mousse & haarlak. Helpt bij mij wel meestal =)

De haarspray van John Frieda’s lijn Luxurious Volume is het enige dat écht goed werkt bij mij. Zonder dat heb ik ook een slappe bos haar.

volumemouse of spray erin doen en dan of je kop föhnen. Er na nog wat haarlak in doen.

naja zelf doe ik het niet zo vaak ik doe meestal alleen een beetje haarlak op de plekken waar het moet zeg maar, maar je kunt gewoon mousse op je handen doen en dan in je haar ‘knijpen’ laat maar zeggen, en als je voorover gaat hangen zeg maar en haarlak onder je haar spuit (als je snapt wat ik bedoel) dan gaat het ook een beetje boller en mooier staan.