Voltige??!!! of een andere sport??!!!

Ik ben zo benieuwd wie er allemaal op deze geweldige sport zit dus please iedereen die aan voltige doet laat t hier weten. (als je aan een andere sport doet zet het hier ook)

Voor degen die zoo niewschierig zijn en niet weten wathet is: voltige is een soort van turnen op een meestal galoperend paard. Ik vind het echt een geweldige sport en het moet veel bekender worden vind ik anyway laat hier dus weten aan welke sport je doet en ik hoop natuurlijk dat je aan voltige doet.

Ik wist niet zo goed in welke rubriek dit pastte maja was zo benieuwd

xx

ik heb wel een paar x een poging gedaan maar t is niks voor mij, niet lenig genoeg :stuck_out_tongue:

hihi ik moet zelf ook nog veel beter en leniger worden maar hoop dat ik ooit nog super goed word…

je moet het doorzetten het is echt geweldig vind ik :stuck_out_tongue:

nobody?

ik zelf doe het niet, ben ook echt gewoon 0,0% lenig.
UP :slightly_smiling_face:

Ik wist niet eens wat het was… xD

Ik ben zwaarallergisch voor paarden en absoluut niet lenig, niks voor mij dus!

Vriendin van me zit op die sport naja ze is er nu net af omdat ze reuma heeft gekregen in haar polsen :\ en dat kan dus echt niet in die sport

Ik heb het een keer geprobeerd, maar zelfs op een stappend paard lukte het voor geen meter…

ik hou echt nietvan paarden dus het is geen sport voor mij
ik blijf bij me voetbal:D

ahha we moesten het vroeger bij ponykamp doen? :stuck_out_tongue: ja, ik heb weleens op een galloperend paard half gestaan, en de vlag, schaar of hoe die dingen heete lukken mij ook nog wel. Ik kan der opkomen alstie stilstaat (van dat galoperend erop weet ik eig niet meer :stuck_out_tongue:), enneeee haha daar houd t wel mee op :stuck_out_tongue:

-

ik hou alleen van dressuur rijden eigenlijk en dat doe ik al niet meer.

Ik vind alleen shetlanders leuk

Voltige op een shetlander lijkt me dan weer niks

ik kan heel goed turnen heb er vroeger opgezeten ik zit nu op dansen maar ga ook op tennis :grinning:
xxxxx

wtf is voltige:P?

Dat staat in het eerste bericht XD

Voltige is cool :grinning:

Ik heb 9 jaar aan acrogym/sportacrobatiek gedaan…
Nu doe ik paardrijden en streetdance ^^

ik heb dat wel uns vaker aan voltige gedaan, egt vet leuk, alleen ik vind dressuur tog leuker!!!

Voltige rules!