Volleybal

Ik ben aan t twijfelen of ik nu nog als 16jarige op volleybal ga…
Ik kan al wel volleyballen, maar je komt dan natuurlijk wel in een team dat al langer speelt…
En dan heb ik nog dat ik niet weet bij welke club ik het wil gaan doen.

Als je met een nieuwe sport begint, moet je zoiezo bij het begin beginnen. Het is leuk, je leert bij, en je ontmoet nieuwe mensen. Als je het 2 maanden doet, en je hebt een beetje aanleg, dan merk je niet eens dat je team ´t al langer doet.

En er is vast wel een volleybal club in de buurt waar je woont.
hoop dat je hier wat aan hebt xD

Wat xDeniiise zegt wou ik ook zeggen.
En ken je al mensen die op volleybal zitten? Want dan kan je misschien een keer met hun mee naar een training. En anders gewoon een proeflesje meedoen bij verschillende clubs?

ik ben ook pas begonnen met volleybal toen ik 17 was. ik kwam bij meisjes b terecht die 4 jaar jonger waren. dat klinkt heel veel maar dat viel best wel mee, heb onwijs veel gelachen met die meiden. Nu zit ik in een studenten team waarvan een groot gedeelte pas met volleybal is begonnen. Je moet gewoon geluk hebben dat je in een leuk team komt. Volleybal is in ieder geval een sport waar je op “latere” leeftijd mee kunt beginnen.

kom bij ons! wij hebben een spelverdeler nodig! ;p

als je met het nieuwe seizoen begint dan heb je meestal ook nieuwe teams
en zijn er zeker meer meiden die nieuw zijn en als je het al een beetje kan valt het echt niet op gewoon doen zou ik zeggen is het leuke sport

ik zou zeggen doen! Maar miss is een proeflesje nemen eerst wel handig, zie je of de mensen wel aardig zijn enzo! (: Volleybal is leuk!

Ik zou er nu dan opgaan, want nu zijn er bij elke club selectie trainingen en als je, je aan het begin van het jaar inschrijft kom je sowieso in het instroom team (laagste team in jouw leeftijdsklasse). Volleybal is echt super leuk en je moet gewoon een beetje lef hebben en mensen aanspreken, zij zijn ook verlegen enzo. (:

ken je al mensen die erop zitten?
je moet gewoon erop gaan, ik heb er ook jaren opgezeten. je word vanzelf wel beter. en leert de mensen ook wel kennen.

Ik ken nog geen mensen die erop zitten…
Naja, wel een paar… (nichtjes, tante, oom, zusje, oud-klasgenoten) Maar dat maakt me op zich niet uit…
Waar ik me nu vooral mee bezig houd is waar ik het ga doen… Want we hebben meerdere clubs hier…