volleybal!!

heeyy,
ik ben op zoek naar iemand die ook op volleybal zit.
heel kort, ik weet het :cold_sweat: , maar het lijkt me leuk om erover te praten met iemand die ik nog niet ken :slightly_smiling_face:

Ik zit op volleybal. Als je wilt kun je me noten

Ik zit ook op volleybal :slightly_smiling_face:
Er is alleen al wel een topic voor volleybal, die helaas nogal uitgestorven is, maar goed: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/het-volleybaltopic-278826.0.html

Ik volleybal ook😊

Hier ook een volleybalster :beer:

Heeyy, ik heb vandaag mijn aller eerste volleybal wedstrijd en ben enorm nerveus omdat ik denk dat ze meer van me verwachten dan dat ik zelf vind dat ik kan, heeft iemand tips? Ik speel trouwens Meisjes B

Probeeer gewoon je best te doen, dan komt het wel goed. Meer dan dat kun je niet doen toch? Luisteren naar de tips van je coach en als je teamgenoten je gaan afkatten als je iets niet helemaal goed doet, gewoon negeren. Succes! xx

Ik zit trouwens ook op volleybal! (:

Dankjewel voor je tips, We hebben gewonnen met 3-1! We waren blij en verbaasd dat het zo goed zou gaan met een nieuw iemand erbij, ik was wel heel zenuwachtig en trilde helemaal maar het viel achteraf best mee.

Ooh super! Volgende keer gaat het vast net zo goed (:

In welk niveau spelen jullie? Want, ik snap nog niet veel van niveaus, maar mensen zeggen dat ik toch al heel hoog speel
Ik ben 13 en speel meisjes A & zo af en toe dames 3.

Ik volleybal ook, maar denk niet dat je veel hebt aan het niveau waarop ik speel :cold_sweat:
Aangezien ik een een mixteam zit (een vriendenteam, dus letterlijk en groep vrienden die dacht hey laten we een team beginnen bij een vereniging) spelen we heren 4e klasse, dusja.

Ik sinds mijn 10e :slightly_smiling_face: nog steeds leuk! Probeer het een beetje af te wisselen met paardrijden, maar stiekem vind ik Volleybal leuker :wink: