Volleybal probleem.

Morgen begint mijn eerste training voor de volleybal weer, maar ik heb een probleem. Ik ben heel zenuwachtig omdat we meetrainen met de dames. En tijdens de training spelen we altijd eerst 10/15 minuten over met een teamgenootje. Maar mijn team bestaat uit 7 spelers. En we hebben echt van die groepjes, dus ik ben bang dat ik dan niemand heb. Dus ik ben nogal bang om buitengesloten te worden omdat wij 1 meisje in het team hebben dat mij niet zo mag, omdat ik 1/2 jaar scheel met alle mensen in mijn team.

Ik heb dus echt geen zin in dit seizoen, maar ik kan niet meer afzeggen.

Dat had ik ook. Mijn twee vriendinnen gingen met elkaar en toen moest ik ook met iemand uit een hoger team die ik helemaal niet kende. Ze houden heus wel rekening met je (omdat je een lager niveau speelt?). En misschien hebben de dames wel een even aantal en mag je met z’n drieen met iemand uit je eigen team. Vooral niet zenuwachtig zijn, en gewoon je best doen! :wink:

Edit: Voor als je het nog niet door had, ik speel ook volleybal. (:

Ik heb ook een tijdje gedanst met mensen die ik nauwelijks kende, en tegelijkertijd al best lang. Ik kon het dus niet echt over persoonlijke dingen hebben, maar ik moest toch met iemand praten…
Toen had ik wel iemand uit de vorige groep waarmee ik wel goed om kon gaan, alleen die was jonger dan ik was >.< Uiteindelijk ben ik er ook af gegaan, zij ging er ook af en ik ging zumba met een vriendin doen.
Dus ja, gewoon een beetje aardig doen denk ik dan maar… En dat meisje negeren. Ik hoop voor je dat ze niet naar haar gaan luisteren…

met zn 3en inspelen doen wij als er iemand over is aangezien wij ook met dames trainen die we niet mogen, maar als ik soms met een van de dames moet dan spelen we gewoon over zonder een woord te zeggen, het is meestal toch maar voor een paar minuten en anders gewoon standaard vragen aan iemand waar je het wel mee kan vinden of je daarmee in gaat spelen? wij spreken namelijk meestal in de kleedkamer al af van; he zal ik straks met jou inspelen?

dankje allemaal!
ik heb hier echt wel wat aan. want ik word er soms best onzeker van, omdat iedereen wat ouder is en dus wat langer speelt.

Wij spelen altijd met z\n 3en in als er iemand over is. Ik heb vorig jaar ook met de dames meegetraind en was er ook best zenuwachtig voor, maar ze waren allemaal echt super aardig en deden echt moeite om contact met mij te leggen. Voor mij gaat het uiteindelijk om de sport en niet speciaal om de mensen, maar als het echt heel vervelend is kan je misschien vragen om overgeplaatst te worden naar een ander team?