Vollere wenkbrauwen

Ik wil graag vollere wenbrauwen maar ik weet niet hoe, met voller bedoel ik zoiets als Cara Delevinge.
Ik moet wel zeggen dat ik ze een lange tijd geepileerd heb maar omdat ik ze voller wil blijf ik er van af.
Ik heb al veel dingen gelezen over wonderolie wat is julie mening hiervan hielp dit bij julie? En amandelolie ? Please help me!

Gewoon bijtekenen, en afwachten of het groeit. Dit kan trouwens in het wenkbrauw topic

Oke, afwachten haha

Ja bijtekenen doe ik voorlopig ook ! En ik ben het nu aan het proberen met olijfolie.
Em sorry ik wist niet dat er een wenkbrauw topic was

Wat denk je van niet steeds elk haartje wegplukken dat ‘out of place’ is? :stuck_out_tongue: Je zult ze tot dan inderdaad moeten bijtekenen.

Ik heb wel eens gehoord dat amandelolie en vaseline helpen.

Ik kan uit ervaring vertellen dat het echt werkt om er gewoonweg niet aan te plukken. Laat ze eens groeien en verwijder zo nodig alleen wat haartjes tussen je wenkbrauwen in en haartjes die er écht uit schieten aan de onderkant. Ik heb mijn wenkbrauwen amper aangeraakt sinds de zomer en na al die jaren blijkt dat ik ze dus nooit heb hoeven epileren. Ik teken ze iets bij en doe er wenkbrauwgel op. Werkt prima en mijn wenkbrauwen hebben hun eigen natuurlijke vorm.

Voor de mensen die er nog meer geintreseerd in zijn ik ben het nu aan het uitproberen met wonderolie

Meld je het even wanneer je resultaat ziet?
Ben namelijk wel benieuwd.
En wonderolie is toch hetzelfde als amandelolie?
Amandelolie heb ik hier nl nog staan.

Gooi je pincet weg
Zorg ervoor dat je genoeg vitamine binnenkrijgt
Castor olie smeren

Kijk,

Niet dat ik haar wenkbrauwen mooi vind, maar wie weet werkt het

Jeetje, mensen slaan echt door in dat dikkere wenkbrauwen gedoe :s volle wenkbrauwen zijn mooier dan die dunne geepileerde lijntjes, maar sommige vrouwen hebben gewoon net rupsen tegenwoordig :s

(niet naar jouw toe btw, is gewoon reactie op dat filmpje)

HAHAHAHAHHAA RUPSEN *proest het uit*

Maar idd, die van haar zijn wel echt heel dik… ziet er ook beetje rommelig uit!

Wonderolie en amandelolie zijn niet hetzelfde.

knoflook door midden snijden en het op je wenkbrauwen smeren, laat het sneller groeien

hahah inderdaad, ik heb het zelf ook 2 weken gedaan een paar dagen, ik moet zeggen ze werden snel lang en dikker.

Weet blij dat je wenkbrauwen heb! Bij mij zijn ze plots verdwenen…

ik heb helaas ook van die super lichte wenkbrauwen :frowning_face:

Geloof het of niet, maar er bestaat zoiets als een wenkbrauwtransplantatie, haha. If all else fails, dan is dat misschien wat voor je:

Kan je ze niet bijtekenen anders? Ik weet niet of 't er mooier op wordt?
T lijkt bij mij dan aan 1 kant net alsof ik geen gezichtsuitdrukking heb :S