Vollere lippen door tijgerbalsem

Dit is de enige manier om vollere lippen te krijgen zonder operaties of wat dan ook die ik ken! Je smeert een beetje tijgerbalsem op je lippen, ze gaan tintelen en worden voller! En ik dacht laat ik het even met jullie delen!

Maar kijk alsjeblieft uit! Ga nou niet als een gek tijgerbalsem op je lippen smeren, want dan loop je voor de rest van je leven met gigantisch dikke, misvormde lippen rond! Maak eerst je vinger nat, en dan een KLEIN beetje tijgerbalsem aan je vinger, smeer het voorzichtig op je lippen. Je moet het echt heel erg verdunnen met water! Als het te weinig is, kun je er altijd nog wat bij smeren!

Bij mij werkt dit heel goed :slightly_smiling_face: Had eerst bijna geen bovenlip, en nu is het wat meer in verhouding zeg maar haha!

Maar kijk echt goed uit hiermee! Je kunt het later altijd nog een keertje opdoen. Maar als je lippen eenmaal voller zijn, dan krijg je dat niet meer weg! Dus goed kijken!

Echt ik meen het, doe voorzichtig. Ik wil geen mensen verpesten ofzo haha!

Oh ja dat is ook heeel goed voor je als je het binnen krijgt!

Het is ook niet de bedoeling dat je het op eet…

Ja, het irriteert je lippen en daarom zwellen ze op. Lijkt me niet zo goed met tijgerbalsem…

Ik ken een jongen die het als kind had opgesmeerd, hij dacht dat het lippenbalsem was! Dat was gewoon echt een dikke laag, en hij heeft nu nog steeds dikke lippen! En als je nu gewoon een klein beetje opsmeert dan valt het allemaal nog mee!
Je smeert tijgerbalsem ook op je lichaam, dus waarom zou het ongezond zijn?

Omdat je lippen niet hetzelfde zijn als je huid? Tijgerbalsem is bedoeld om spierpijn minder te maken, niet om je lippen vol mee te maken.

Ik wil het eigenlijk wel eens proberen, maar ik ben bang dat het fout gaat… (:

Nee oke maar citroenzuur is ook niet geschikt om in je haar te doen, toch gebruiken veel meisjes het om hun haar te blonderen! En je smeert maar zo’n klein beetje op je lippen dat het weinig kwaad kan. Het voelt zeg maar net als zo’n menthol lipgloss waarvan je lippen ook iets dikker worden!

Ben je nou dom of wil je zo overkomen…?

hmmmmmmmm

Hoe kom je hier eigenlijk op?

Lijkt me niet echt gezond… Je krijgt lipproducten áltijd binnen, en dit spul is nou niet bepaald bedoeld om op te eten. Lijkt me pijnlijk eigenlijk.

En hoe kan je in vredesnaam tijgerbalsem op je lippen vergelijken met citroensap in je haar?!

Hoe kan je dit mensen aanraden als het zo mis kan gaan? Je zal er maar net overgevoelig voor zijn bijvoorbeeld… Lippen zijn kwetsbare dingen en je moet nooit zoiets agressiefs erop smeren. Als je dat doet mis je echt een stuk gezond verstand en zelfwaardering. Grote kans dat het er trouwens alleen nog maar lelijker op wordt ook terwijl het eerst prima was.

Ik vind het een beetje vies, ik zou het zelf niet echt durven als je me snapt na wat slechte gevolgen gelezen hebben.

Waar heb je nou gelezen/gezien dat dit kan, ik vraag het me echt af?

Same. Kan het namelijk nergens vinden op internet (niet dat ik het zou doen).
Kan je toch beter lippotlood en shizz gebruiken om vollere lippen te krijgen?

Omg dit meen je toch niet, dat is toch hartstikke slecht man …

@fuego hahaha ja ik ging ook meteen naar google. Kan er niks over vinden.

gewoon niet doen, is niet goed voor je.