vollere bovenbenen

Het laatste jaar (ongeveer) eet ik wel iets meer snacks dan ik daarvoor deed. Nou merk ik dat ik wat vollere bovenbenen heb gekregen. Broeken worden ook te klein. Maar nu zit ik ook in de puberteit en weet ik niet of ik daardoor wat vollere bovenbenen heb gekregen of dat ik beter iets kan oppassen met snacks.

Ik denk dat het aan de puberteit ligt. Sowieso groei je nog -denk ik?- en dan is het niet zo gek dat je broeken te klein worden.

In de puberteit krijg je meer vrouwelijke vormen en meer vet rond je heupen. Je vollere benen kunnen zeker komen door de puberteit, en ik denk dat snacks dit proces versterken :wink: . Oppassen met snacks is altijd goed!

ik weet niet hoe oud je bent? maar idd door puberteit krijgen de meeste van ons nou eenmaal bredere heupen en vaak ook benen heb ik namelijk ook en die paar extra snacks maken dan niet zo heel veel uit omdat je en in de groei zit en het wss best druk hebt. Als je wat meer wilt opletten kun je iig wel gezonde snacks eten zoals een appel stukjes komkommer of worteltjes dat zijn weinig kcal en het is gezond;)

Ik ken het precies. maar dit hoort er ook gewoon bij. ik heb in mijn puberteit ook vollere bovenbenen gekregen maar gewoon accepteren dat het je vrouwelijke vormen zijn. :slightly_smiling_face: