!!Vollere borsten op een natuurlijke manier!!

Vollere borsten op een natuurlijke manier

Heeft iemand ervaring ^^ ?

Nee nog nooit van gehoord.

nah ik ga geen thee drinken van vieze vezels.
ben blij met wat je hebt! :grinning:

Blij moeten we zeker zijn! Maar zou niet verkeerd zijn als het zou helpen hehe.

haha is een pushup bh geen idee?

neee idd XD ze mogen best wat groter…

Als je er mee stopt gaat het effect weer weg, en voller worden ze niet, hoogstens wat steviger (dit weet ik van horen)

^Oh en je ziet pas verandering na 6 maanden of zo.

hmm, waarom zijn mensen altijd zo ongelukkig met hoe ze eruit zien? heb t zelf ook hoor, daar niet van, maar t is eigenlijk belachelijk dat we zoveel erom geven om wat andere van ons denken, want als niemand je zou zien, dan zou t toch helemaal niet uitmaken of ze klein of groot zijn? maar on-topic: nee, k heb er geen ervaring mee;)

je kan er ook op andere plekken van je lichaam van aankomen zie ik.

Er bestaan allerlei verhalen over waar je borsten groter/steviger/voller van zouden worden maar of het werkt geen idee
Dit heb ik op een website gevonden…
Doe oefeningen om de spieren die achter je borsten zitten te versterken. Hierdoor worden ze opgelift, en steken je borsten meer naar voren. Je kan ook af en toe je eigen borsten masseren met een ronddraaiende beweging. Dit helpt voor een goede bloedsomloop en verminderd het vetgehalte van je borstkas. Sesam zaadjes zijn erg effectief in het vergroten van je borsten. Probeer elke dag een goede handvol hiervan te eten.
Ik zou zeggen probeer het gewoon uit en kijk of het werkt hihi

liefs,

Je kon ook met make-up je borsten een illusie geven dat ze er voller uitzagen.
Volgens mij moest je bronzer op je borsten doen? XD

elke dag koud water over je borsten ‘laten lopen’ zorgt voor stevigere borsten.
heeeeel koud, heb t na 2x opgegeven…

nooit van gehoord nee…

Ik ga dat masseren met fenegriek ofzo wel proberen denk ik! En word je van dat sesamzaad eten niet ook op andere plaatsen voller dan?

Hallooo push up bh’s :grinning:

uhm er staat van dat het in marokkaanse winkels is.
maar ik heb nog niet een Marokkaanse gezien met enorme ‘boobs’
als ze het misschien in hun eten gebruiken?

dus push up bhs zijn gewoon wel beter.

Je kunt ook naar de Primark gaan en een extreme push-up BH kopen? Werkt véél sneller én wss ook véél beter, haha.

Het probleem van een push-up bh is dat het niet hetzelfde effect heeft als je hem uitdoet. (:

Veel meisjes dragen 2 bh’s over elkaar heen, geen diee of het werkt eigenlijk haha, maar je kunt het natuurlijk proberen.