vollere billen

Hallo dames ik ben hafida
Ik heb een probleempje
Mijn bille is eigenlijk vrij groot en rond
Mijn afkomst is arabisch en alle vrouwen uit me familie hebben een zandloper figuur (ik ook dus) maar de laatste tijd ben ik best wel afgevallen, en mijn rondingen zijn een beetje verdwenen
Kan iemand me helpen xxx

Misschien helpt je bil en beenspieren trainen?

Je bil trainen met bilspieroefeningen! De app bestbutt kan goed helpen, maar ook het YouTube account XHIT Daily heeft fijne bil workouts! De Rihanna en Kim Kardashian bil workout zijn heel fijn. Iedere dag 10 minuten en na 1/2 maanden zie je degelijk verschil :slightly_smiling_face:

Ik heb zeg maar ongeveer 2 weken squats gedaan . het werd zeg maar strakker
Maar niet voller
Dus ik dacht het word alleen maar kleiner dus ben ik er mee gestopt
Moet ik verder gaan ?

Bij het subforum Sport is er een heel topic over mooie billen

Misschien dat je er weer wat meer moet bij eten? Meer koolhydraten? En dan blijven trainen. Want je hebt van jezelf een zandloperfiguur dus ik ga er vanuit dat bij het vet meer rond je heupen/billen komt te zitten ipv rondom je buik.

Doorgaan, het vet gaat weg en dan komt er ipv vet spier! :slightly_smiling_face:

Ten eerste is dat omdat je het nog maar 2 weken doet. Als je voor sport motivatie zoekt kom je niet voor niks dit tegen:

Verder bestaat je billen uit 3 grote spieren. Zie afbeelding hier onder. Daar staat ook bij welke oefeningen je kan doen voor elke spier. Persoonlijk vind ik afwisseling veel fijner. Dus start youtube op en zoek voor ‘Butt workouts’.

Meer informatie is te vinden in het stukje Food & Sport van het forum.