Voller en dikker haar?

Hoe kan ik voller en dikker haar krijgen? Heeft er iemand speciale middeltjes of om het gewoon voller te laten LIJKEN.

naar binnen föhnen met een ronde borstel en föhn

Baby shampoo zwitsal gebruiken en de creme van andrelon volume

Hahah, elk topic dat ik open is door jou gestart. Mijn god…

UP

Ik was altijd eerst mijn haar met die biershampoo van guhl, dan doe ik er een beetje volume mousse in (niet te veel, anders wordt het snel weer vet) en dan ondersteboven föhnen. Zo krijg ik wel iets meer volume in mijn haar

je haar helemaal kletsnat maken (wel handoekdroog) zegmaar gewoon vochtig hahaha :stuck_out_tongue:
en dan haarmousse erin (volumemousse) dan met je handen door je haar heen en weer schudden en laten opdrogen
dat helpt bij mij…
xx

• op zn kop fohnen
  • volume maken met een stijltang (kan ook met krultang)
  • haarlak

bij je kapper vragen?
heb ik ook gedaaaan.

Laagjes erin laten knippen helpt. Maar juist als je heeeeeel veel laagjes hebt, kan je haar dunner lijken (ja ik heb jammer gnoeg daar ervaring mee).

I dunno
door stijlen krijg je juist minder dik haar
ehm, het niet kammen?

korte laagjes knippe (bob lengte ongeveer):wink: bij mij hebben ze t zo geknipt dat t onder er niet minder dik van is geworden maar boven wel voller;)
dus verder is m haar wel lang
mijn haar zakt namelijk uit als t n btje op lengte is:P

Ernstig he…

I know, ik heb een beetje overdreven. :grinning:

aha, no idea!
ik heb vanmezelf namelijk al vol en DIK haar (trots)

ik krijg dik haar door het shampoo ‘gliss klurr’ ofzoiets XD

Ik heb ook best dun haar. Paar weken geleden heb ik een haarklem gekocht dat is zo makkelijk. Maar als je je haar hebt gewassen en het rommelig in een knot of klem doet en laat drogen en je haalt het er weer uit dan heb je er allemaal slagen/krullen in en lijkt je haar meteen een stuk voller.

Ik heb dit helaas alleen voor het slapen gaan omdat ik hem dan pas eruit haal dus niemand kan er van meegenieten XD :roll_eyes: