volledige dekking.

Hee iedereen.
Ik ben opzoek naar een product waarmee ik mijn wallen kan verbergen. Ik ben al een tijdje opzoek en ik heb al concealer en coverup stick geprobeerd, maar geen van beiden geeft een gewenst resultaat. Dus aan jullie de vraag of iemand enig idee heeft wel soort make up ik het beste kan gebruiken. Ik ben geen fan van foundation, aangezien ik daar veel pukkels van krijg. Heeft iemand enig idee?
Xxx

Roze concealer helpt erg goed tegen de wallen!

Ik heb werkelijk nog nooit een goeie concealer of iets dergelijks gevonden. Want dat is toch met een beetje pigment om te dekken. En die kleur komt dan weer niet overeen met de rest van je gezicht waardoor je weer genoodzaakt bent om foundation te proberen. Ik vind het maar mooie lulverhalen op tv.

Ik las laatst op beautygloss, dat je eerst concealer, foundation en dan weer concealer kon gebruiken voor extra dekking.
misschien werkt dat?

Niet te vloeibare concealer nemen, meer iets ‘vasters’. Dat geeft meer dekking volgens mij

Als je het echt mooi egaal wilt hebben en je wil een volledige dekking voor je wallen zul je toch echt foundation moeten gebruiken. Zo kun je laagjes maken en zal het dus steeds beter dekken. Bovendien valt een ontzettend dekkende concealer heel erg op als je geen foundation gebruikt, en dat ziet er een stuk stommer uit dan wallen. :wink:

Ik had al wel een concealer geprobeerd alleen dat was meer foundation en het droop zowat van mijn gezicht. alleen roze heb ik nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue_winking_eye: ik ga wel even kijken.

Ik gebruik gewoon die roze van catrice van het allround pallete en dan met een beetje poeder erover, werkt goed hoor

roze concealer gebruiken idd !

Ik heb laatst een concealerstick speciaal voor donkere kringen onder de ogen gehaald en die werkt echt geweldig! Hij verbergt ook de dikheid van wallen zelf. Ik weet het merk niet, maar je kan het kopen bij de Tuinen en het kost ongeveer 6 à 7 euro.

mac concealer werkt heel goed ! die is zooo goed dekkend. :slightly_smiling_face:

Het beste is om je wallen eerst op te lichten met een corrector, waarbij de kleur afhangt van de kleur van je wallen. Dit is om op te lichten. Daarna een concealer eroverheen. Deze twee kun je het beste inkloppen trouwens. Na deze 2 gebruik je een poeder om het geheel te fixeren. Vooraf altijd even een oogcrème gebruiken.