Volle blaas,geile dromen?

Altijd als ik met een volle blaas (als ik naar toiler moet) slaap,droom ik dat ik met iemand ‘bezig’ ben,jullie weten wel wat ik bedoel. :wink:
Das wel lekker,maar is wel een beetje raar ;s Verder stoor ik me er niet aan,maar vraag me wel af of er nog mensen zijn met de zelfde ‘probleempje’.Ohja,ik vraag me ook af of de blinden kunnen dromen ;d

Nee ik heb dat niet
en ja blinde mensen kunne dromen

en waarom ga jij met een volle blaas naar bed?

Uhu. Ga gewoon plassen. Nee ik heb dat niet :’)

Omdat ik veel te lui ben om naar de toilet te gaan ;p

oke slotje dan maar? je hebt antwoord op je vraag en je hoeft hier echt geen topic voor te openen hoor…

Uh, ok.

wss omdat je blaas tegen je g-plek ofzo duwt en dat je opgewonden maakt?
en ga inderdaad gewoon naar de wc :’) blaasontstekingen zijn namelijk niet zo fijn

Ik geloof niet dat dat er mee te maken heeft, en dromen met seks heeft niets met seks te maken, dat heeft een andere betekenis. Ik geloof wel dat het idd niet zo goed is voor je blaas.

Je krijgt er geen blaasontsteking van, dan moet er eerst een bacterie in de blaas komen want de blaas is namelijk steriel. Maar ik zou wel voortaan gaan plassen voordat je gaat slapen want je kunt wel blaasstenen krijgen als je urine zo lang in je blaas zit.

Je krijgt er inderdaad geen blaasontsteking van, maar van het telkens maar weer ophouden kun je nierstuwingen krijgen. Weet niet of je daar wel vrolijk van wordt.

g-spot bestaat niet:P

Ik voel een discussie aankomen :’) ^

Why? De g-spot bestaat gewoon niet haha. Hoeft geen discussie van te komen, hij bestaat niet punt uit.

http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl=nl&site=&source=hp&q=g-spot+bestaat+niet&pbx=1&oq=g-spot+bestaat+niet&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=465l3441l0l3498l19l18l0l1l1l0l103l931l14.1l18l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=e129f231f629a17b&biw=1366&bih=667

Daar kunnen meningen over verschillen :’)

Uit andere onderzoeken bleek weer van wel, dus opzich vind ik dit niet echt ehmm een goede denk ik?

Het is een feit dat dat ding niet bestaat, maar goed, jij mag er een andere mening over hebben! Ik ga verder met leren, ciao.

Het is geen feit, het is een onderzoek over andere onderzoeken dus hij heeft er zelf geen onderzoek meer na gedaan. En uit andere onderzoeken bleek weer dat hij wel bestond en uit weer andere onderzoeken van niet. Dus ja, wat moet je dan geloven hé?

Het ding bestaat maar het is niet bij iedereen even gevoelig. Sommige meiden vinden het geweldig, anderen voelen niets en bij de laatste groep doet het zeer of is het een vervelend plekje.

Maar on topic: Het zou best kunnen hoor, maar ik zou geen idee hebben hoe het werkt. Ik denk dat het tussen de oren zit.

Jeej discussie! iets moest dit topic boeiend maken! :grinning: Ik geloof dat er wel ene mogenlijkheid is. Ben benieuwd waarom Davinco zo zeker is van haar punt. Bon g-plek of niet, het feit dat je geniet van seks is het belangrijkste