Volle billen

Mag gesloten worden!

Hoi,

Ik heb eens een keer rondgekeken op het vorm over hoe je volle, ronde billen krijgt en daar werd voornamelijk
gezegd trainen. Dit heb ik een tijdje gedaan maar ik kreeg het tegenovergestelde resultaat, dus ben ik gestopt.
Mijn vraag is wat ik kan doen om een vollere kont te krijgen?

Ejena.

Foutje!

Squats.

Verwacht geen wondermiddel. Ik hoorde dat je billen gepusht worden, maar ook hard van de spieren (wat ik persoonlijk niet mooi vind) maar het is wel de beste optie als je billen een beetje uitgezakt zijn.

http://bondgirl.be/wp-content/uploads/2013/04/30daysquat.jpg

Dat gaf bij me het tegenovergestelde effect, helaas!

Mijn billen zijn HUGE hoewel ik niet eens heel zwaar ofzo ben, en je wilt echt geen enorme billen :slightly_smiling_face:

Geloof me, liever dat dan plat zijn. Ik loop niet graag in een spijkerbroek naast vriendinnen en zo onzeker te zijn over
je eigen lichaam is ook niet echt leuk…

Daar heb je ook een punt, ik ben ook wel eens onzeker over mijn lichaam hoor.
Maar ik denk dat je het gewoon moet accepteren en je billen ‘gespierder’ maken. Dat is de enige optie denk ik

Met squats zou je je billen wel kunnen verstevigen en misschien iets voller maken, maar ik vrees dat echt volle billen gewoon aangeboren zijn.

Of je moet plastische chirurgie willen…

Dat is helaas even goed niet mogelijk met mijn knie. Ik herstel nog van een gescheurde knieband.

Ik pas geen skinny jeans meer door me billen nu, dus ik vind me billen goed rond nu.
Maar echte volle billen krijg je alleen van trainen dus spiermassa opbouwen. Dus denk aan bodybuilding.
Met die squat challenges krijg je geen spier erbij dus geen vollere billen idd.

dan zul je toch naar de sportschool moeten, of zelf veel gewichten aanschaffen.

massa opbouwen doe je door 6-10 herhalingen met het gewicht waar je de laatste herhaling nog net mee haalt. doe dat 3 à 4 keer. achter elkaar met een minuutje rust tussendoor. en dat 2 keer per week met ongeveer 3 dagen er tussen.

en niet alleen squats maar ook lunges en deadlifts zijn heel goed voor de billen. en zo zijn er nog wel meer oefeningen.

natuurlijk hebben genen er ook wel wat mee te maken, maar als jij frequent traint zul je zeker volle billen krijgen. bij de ene gaat dat sneller dan bij de ander

en naast het trainen is het heel belangrijk dat je voldoende eiwitten binnen krijgt. 2 x je gewicht in kilo’s moet je in grammen binnen krijgen. dus als je 60 kg weegt eet je 120 gram eiwitten op een dag.

eten is zeker net zo belangrijk als trainen. zonder eiwitten zullen je spieren niet groeien.

succes!

ow en ik zie dat je pijnlijke knieen krijgt van squaten, dan is waarschijnlijk je houding niet goed. als je besluit naar een sportschool te gaan zorg dan dat je er 1 uitzoekt waar wel begeleiding is. zodat iemand je de juiste vorm aan kan leren.

krachttraining kan heel veel voor je lichaam doen, maar kan het ook ernstig beschadigen als je houding verkeerd is.

Squat

daarom een riem gebruiken met squaten, heb je zeker een goede houding in je rug (:

Nee, dat komt omdat mijn knieën heel slecht zijn, dat slaat los van mijn houding af.

Misschien kun je de moeite nemen om het topic door te lezen voordat je een reactie plaatst.

Wees blij dat mensen met je mee denken.

Nou nou nou wat zijn we weer aardig.

Ik bedoelde dat ze beter eerst de andere reactie’s kan doorlezen zodat ze daar haar reactie op kan aanpassen, aangezien
ik al twee keer aangegeven had dat die manier niet voor mij zou werken.