volhouden of laten gaan?

Ik wil hier even iets kwijt over de jongen die ik leuk vind, ik noem hem hier ff J.

Ik heb een J. leren kennen met carnaval en ik kon het goed met hem vinden. In het begin moest ik echt niks van hem hebben, later werd hij mijn beste vriend en nu vind ik hem dus leuk. Ik heb het hem gewoon verteld, omdat we het toevallig over liefde hadden.
Hij reageerde volkomen normaal dus er was niks aan de hand. J. een andere jongen en ik spraken in die tijd ook vaak af en die andere jongen vind mij leuk dus die begon een beetje te kloten door naar mijn kont te staren, maar J. ging dat dus ook doen en legde zijn hand soms wel eens op mijn kont enzo.

Op een dag waren we naar de bioscoop geweest en waren we 's avonds nog bij J. thuis, mijn moeder dronk wat met J. zijn ouders dus we besloten om met z’n drieen (J. andere jongen en ik) naar boven te gaan. Hij had een matras op de grond liggen naast zijn hoogslaper dus hun gingen op het matras liggen en vroegen of ik erbij kwam, maar dat wilde ik niet omdat ik wist wat er zou gebeuren. Ik ging dus op een stoel zitten. J. pakte mijn voeten (we maken altijd seksgrappen over voeten) en knuffelde mijn voeten dus haha, later sleurde hij me op het matras en legde zijn armen om me heen.
Ik vond het natuurlijk geweldig, omdat ik hem leuk vind. Het voelde veilig in zijn armen en zoals gewoonlijk zijn hand op mijn kont.

Ik had het hele verhaal aan een vriend van ons verteld en hij stuurde een whatsappje naar J. met “jij bent wel lekker bezig met haar” en toen zei hij zo van haha was een beetje aangeschoten enzo (we hadden geen druppel op, we zijn pas 14 maar drinken soms, ik weet dat ik slecht bezig ben)
Ik was ontzetten boos toen ik hoorde hoe hij reageerde, dus mijn vriendin kwam ook in actie en vroeg waarom hij zo deed als hij me toch niet leuk vond en toen antwoorde hij dat hij me “wel leuk” vindt, maar hij weet niet of hij me “leuk leuk” vindt
Ik was dus superblij om te horen dat ie me wel een beetje leuk vindt, maar hij doet niet veel moeiten enzo en hij komt ook niet zo vaak meer als we afspreken.

Maar ik weet dus niet wat ik moet doen…
weet iemand iets?

Moet ik hem loslaten? Moet ik met hem praten? Eigenlijk zie ik het niet zo heel erg zitten om te praten want daar heb ik niet superveel lef voor…

Ik vind dit een beetje… Apart…
Maar als je denkt (EN WILT) dat het iets serieus gaat worden moet je wel met hem gaan praten ja

Dus je lag met twee jongens op een matras?
OT: hij is gewoon nieuwsgierig en waarschijnlijk aan het uit vogelen wat er allemaal te beleven valt, als 14 jarige. Ik zou het niet te serieus nemen, want jij bent sowieso serieuzer dan hem in dit soort dingen. Maar dat is meestal het verschil tussen jongens en meiden (in de puberteit).

Als je het je echt afvraagt, en het belangrijk voor je is moet je het gewoon vragen.