Volgorde lesbrieven?

Weet iemand in welke volgorde ze van Economie en M&O behandeld worden? Ik heb morgen beide vakken, en om ze nu allemaal mee te nemen…

van m&o heb ik De eenmanszaak deel 1 en deel 2 en stichting en vereniging…

Van economie heb ik er ook 9…

Havo vwo/jaar?

Economie op 6vwo heb ik nu eerst de overheid. Maar het is maar net welke volgorde qua tentamens jullie school aanhoudt.

havo 4 :slightly_smiling_face:

Zou het erg zijn als je de verkeerde meehebt? :=

je moet anders even in je pta(programma van toetsing en afsluiting) kijken welke toets je als eerste krijgt, deze wordt ook als eerste behandeld…

Ik heb eerst crisis, en de volgende rekonomie.
En de rest weet ik even niet…

En de mensen die het ook hebben; hebben jullie ze in snelhechters o.i.d?

Hoe moeten wij dat nou weten, haha? Ligt er toch aan hoe je leraar/lerares is.

ja dat verschilt denk ik per docent

Ik dacht, misschien is er een vaste volgorde? Maar blijkbaar verschilt het dus per school.

Ik vraag nog even aan anderen wat die doen als ze online komen :stuck_out_tongue:

ik zit nu 5vwo en heb nu ‘de overheid’ als boekje,
ik doe ze idd in een snelhechterrrr

meestal is het bij je eerste les sowieso niet erg als je je boeken niet bij je hebt, en dan vertel je toch gewoon dat je dat niet wist. de eerste les doe je meestal een ander soort opdracht.

Die hebben wij volgens mij in de vierde al gehad! Ik begin morgen weer in 6 vwo en ik pas op bij mijn economielerares, dus ik heb het aan haar gevraagd, haha. Wij beginnen nu met Globalisering, daarna Modellen en meer boeken hoeven we dit jaar gelukkig niet meer! Dan komt het examen wel al dicht in de buurt, helaas…

Je moet even het begin lezen, dan kom je er wel uit volgens mij. Die met de grootste inleiding is het volgens mij.

Ik neem er wel gewoon een mee :stuck_out_tongue:

Bij 4vwo is het als het goed is welvaart.

Voor m&o had ik eerst S&V hoofdstuk 1
toen eemaanszak 1
en toen S&V H2 en 3 ofzo geloof ik ^^