Volgnummer tnt?

Wat houdt dat in? Er staat namelijk volgnummer 1 bij dat Track&trace.
Betekent dat mijn bestelling hier als eerste komt vanaf nu ofzo?

ah iemand weet het toch wel? :frowning_face:

Je volgnummer is toch het nummer van je pakketje? Waarmee je op track&trace kan kijken waar je pakketje zich bevindt? Wat snap je daar dan niet aan?

Nee, dat is het niet. Mijn volgnummer is 1 xd.
Ik heb zo’n hele lange code met allemaal nummers en cijfers, en daarmee kan je kijken waar je pakketje is. En nu is hij dus onderweg, maar er staat volgnummer 1… dus ik vraag me af of dat betekent dat hij hier als eerstvolgende geleverd wordt.

dat betekent volgens mij gewoon dat als je eventueel meerdere pakketjes hebt, dat je eerste volgnummer is. Dat heb ik ook wel eens. Je volgnummer is dat nummer met al die nummers en cijfers, en dat is dus nummer 1.

oh hmmmm…
nouhou ik wil me pakketje!
er stond net een tnt busje, dus ik helemaal blij, rijdt hij weer weg :frowning_face:

Haha :’) Ik ken dat gevoel!!

Ik durf ook nergens heen te gaan, omdat ik bang ben dat hij dan langs wordt gebracht x]

Dan wordt het toch bij de buren bezorgd? Bij ons wel iig :slightly_smiling_face:

Dat ken ik ook allebei:")
Ik had laatst, stond op internet dat ie die dag kwam, dus ik nergens heen, kwam ie niet… Stond er 's avonds dat ie afgeleverd was, maar dat was niet zo, bleek dat ie op de verkeerde levering mee was, stomme TNT.

Dat is ook echt verschrikkelijk!

Nou gister was de bezorger al langsgeweest, maar er was niemand thuis. ( M’n vader had nadrukkelijk gezegd niet op donderdag, dan is er niemand ). Kom ik thuis, ligt er een briefje van de tnt dat hij morgen dan geleverd wordt x].

En hij mag niet bij de buren worden afgeleverd, daar is het te duur voor ofzo?
(Het is een telefoon.)

Oeh, wat voor telefoon? :3

blackberry bold in het wit, niet erg origineel maar ik vind hem echt geweldig :grinning:.

Argh, nog niets binnen :frowning_face: