volgensmy ben ik genaaid ;\

zojuist heb ik via marktplaats een blackberry cover gekocht met een chanel logo voor 25 euries.
Ik wou graag een witte hebben.
Had het geld overgeboekt en alles en kreeg dus vorig week een pakketje, zat er een zwarte cover in ;
Dus ik die vrouw mailen en ze zei dat ik het moest retouren en zodra zei het pakketje ontving werd de witte op de bus gezet.
Dat was inmiddels vorig week dinsdag dat ik dat gedaan had.
En tot nu toe heb ik niks gehad …
Ik email die vrouw ook steeds sinds gister maar ik krijg gewoon geen antwoord.

Wat moet ik doen? T_T

bellen.

Hmm, ik zou nog even geduld hebben. En wanneer je echt genaaid bent is er volgens mij niet heel veel wat je kunt doen? Not sure.

Contact blijven zoeken totdat er wordt gereageerd.

Stond geen telefoonnummer bij.
Alleen adresgegevens

Ah leuk! Heb je de link van die cover op marktplaats?

Nog even wachten en dan bellen.

Dit is dus altijd waarom ik zo bang ben om op marktplaats te bestellen… Als ze steeds niet reageerd zal ik langsgaan bij haar huis!

http://link.marktplaats.nl/378359680

Als je echt wilt weten of je wordt genaaid, moet je een vriendin om hulp vragen. Misschien dat diegene voor jou een mailtje wilt sturen omdat zij “geintresseerd” is. Als bij haar wel wordt gereageerd, ben je waarschijnlijk opgelicht.

haha idd, en nog even wachten met weer bellen/mailen, straks word ze helemaal chagrijnig van je, en doet ze het al helemaal niet meer xd.

Kun je aan de hand van de adresgegevens geen telefoonnummer opzoeken op het internet? Maar goed contact blijven zoeken ja. Maar ook weer niet teveel geef haar ook wel de tijd op te reageren. Waarschijnlijk komt het wel goed als je echt wilde belazeren had ze die zwarte cover ook niet opgestuurd toch?

Nah, dan heeft ze maar pech, 3 jaar actief op marktplaats
niet echt professioneel van der.

Wie weet ligt haar internet eruit (kpn heeft een storing) en kan ze daarom even niet terug mailen. De eerste keer kreeg je ook netjes een cover, danwel in andere kleur. Geeft dus aan dat ze ze wel degelijk heeft?

Ik denk niet dat een oplichter de moeite zou doen om een verkeerd hoesje te sturen hoor :wink:

Het kan ook aan tnt liggen, ze is al 3 jaar actief dus ik denk niet dat ze mensen op gaat liggen want dan was ze allang geblokeerd. Je hebt de vorige keer ook hoesje gekregen dus ik denk dat je nog wel even moet afwachten

Het probleem is dat ik al sinds vorig week dinsdag het pakketje heb terugverstuurd.
ik neem aan dat het terugverzenden niet zo lang duurt ongeveer 2 dagen.
Dacht het gewoon deze week te kunnen krijgen aangezien ik het vorig x ook binnen 2 dagen kreeg

Ja nou dan kreeg zij het op donderdag en misschien zelfs vrijdag. Ik denk niet dat ze in het weekend gaat versturen/sommige postkantoren zijn zaterdags dicht. Dan heeft ze het misschien maandag of bij drukte dinsdag verzonden. Het is nu woensdag. Nog even afwachten dus?

nog even afwachten en volgensmij kun je het aangeven opmarktplaats.nl toch?

als je dr adres hebt rij je toch langs :grinning_face_with_smiling_eyes:?

wacht het nog een weekje af :slightly_smiling_face: heb je het dan nog niet dan stuur je haar een mail met titel: ‘politie’ dan leest ze hem dus zowieso. vertel haar vervolgens dat als ze het niet opstuurt je de politie belt!

wedde dat ze het opstuurt! :stuck_out_tongue: (ze kunnen namelijk zelfs via het IP adres zien waar zei achter de comp zit)