volgens mij wil hij me niet meer

Al een tijdje vond ik een jongen leuk, Na de eerste 2 dates had ik soms nog wat twijfels. maar na onze laatste date was ik helemaal in de wolken. We hadden het zo gezellig samen,het rare is wel dat we nog niet gezoend hebben. Ik heb daar niet zoveel problemen mee maar mijn vrienden snappen er niks van… Na die date stuurde hij me nog een lief smsje maar nu heb ik al 3 dagen niks van hem gehoord. ik heb hem nog gesmst maar krijg niks terug. Mijn vriendinnen zeggen dat ik moet wachten tot hij het initiatief neemt. Maar ik vreet me nu helemaal van binnen op. Miss vind hij me niet meer leuk, of had hij wel meer verwachtingen van mij. Moet ik wachten tot hij iets zegt?

Oke laat maar dit slaat echt nergens op, ik zeur volgens mij een beetje.
Maar ik moest dit even kwijt.

misschien heeft hij geen btg?

Oh help 3 hele dagen!

Dat is een ramp hoor!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vind het eigenlijk enorm onzin dat de jongen altijd contact moet zoeken ofzo
waarom zou jij niet kunnen bellen of smsen?
zou ik gwn doen xd

Oke ik zie nu ook wel in dat ik me een beetje aanstelde, maar moet ik hem nog eens smsen of ga ik dan stalken?

En ja als je iemand heel leuk vind is 3 dagen een ramp, haha

oke ik snap je wel.
sms hem gewoon nog een x,
spreek je hem niet op msn ofzo?

heeft tie geen msn ofzo X) ?

Nee, ofnouja die doet het niet…

Pff, bel hem gewoon?

ja, idd bel hem.
of ga langs.
onderneem iets.
jongens zijn niet zo slim :pensive:

Jongens houden niet zo van stalkers…
aangezien jij hem binnen 3 dagen (meerdere) keren heb gesmst??
jah miss moet je idd bellen of langsgaan :slightly_smiling_face:

dussee :wink:

:angel:

3 dagen is niet zo lang. Misschien wil hij niet te opdringerig overkomen en wacht hij even.

Ik had trouwens ook eens een date met een jongen die me ook niet terugsmste en dat wou echt wel zeggen dat ie me niet zag zitten :stuck_out_tongue:
Maar die date was echt wel een ramp dus mijn voorbeeld is misschien niet zo representatief :slightly_smiling_face:

Gewoon bellen, kan je 'm gelijk om duidelijkheid vragen. En als ie niet opneemt gewoon de volgende dag smsen met de vraag wat zijn probleem is (stomme jongens soms ook, pff, ik zou ook gek worden als ik in zo’n onduidelijke situatie zou zitten).

Stuur eens een smsje! Hij zit vast ook op jou te wachten …