Volgens mij heb ik een fetisj

Ik weet niet of dit een te volwassen onderwerp is, maar ik wilde het even kwijt, en dit forum leek mij het meest vriendelijke.

Nou, hier komt het, het is een heel verhaal, maar ik heb er even over nagedacht.

Voor het eerst in mijn leven heb ik een korte rok gekocht (halverwege mijn knie), mijn ouders hebben me het nooit echt verboden een rok te dragen, maar ze hadden er wel een duidelijke mening over, en ik was er eigenlijk een beetje aan gewend geraakt om altijd broeken te dragen. Maar nu ik wat ouder ben en op mijzelf woon. Bovendien met dit weer…
Maar nu gebeurde er dit; de eerste dag dat ik mijn rok droeg werd ik ongelooflijk nat. En nu bedoel echt absurd nat, niet alleen een kleine natte plek, maar mijn hele ondergoed raakte doorweekt (draag boxers), toen ik het voelde dacht ik eerst dat ik ongesteld was geworden, of misschien een infectie had of zo. En zo bleef het de hele middag. Ik voelde me eigenlijk niet opgewonden, maar het hield maar niet op. Op een gegeven moment heb ik maar op een toilet in een winkel mijn onderbroek uitgetrokken want het voelde niet echt prettig. Maar toen werd het eigenlijk alleen maar erger. Het was niet ver meer naar mijn huis dus ik heb de tram genomen en toen terwijl ik daar stond voelde ik gewoon een sliert langs mijn been. En toen, nou ja, werd ik eigenlijk opgewonden van mezelf haha. En eindelijk thuis was ik zo geil geworden dat het me slechts 10 seconden koste om klaar te komen.
Nu dacht ik eerst dat ik gewoon een gekke dag had, maar de tweede keer gebeurde eigenlijk hetzelfde, volgens mij raak ik onderbewust opgewonden en uiteindelijk heb zelfs in een pashokje staan vingeren wat eigenlijk helemaal niets voor mij is.

En toen bedacht opeens; volgens mij heb ik een fetisj :flushed:

En nu?

Tsja dat kan he, tegenwoordig is een fetisj hebben helemaal zo gek niet.

Ik denk dat je twee opties hebt: of je draagt een inlegkruisje als je die rok draagt, of je draagt die rok niet meer.

Of het gaat gewoon over en maakte ik mezelf een beetje gek.
Ik heb ook een nieuwe vriend, mischien is het dat.

He, nu voel ik me eigenlijk een beetje slecht en dom dat ik zoiets intiems gedeeld heb. Het is gewoon een beetje raar allemaal.

Een fetisj is normaal. Bespreek het met je vriend in plaats van met een meidenforum. :wink:

weggehaald

Ga ik doen.
(ik moest het even kwijt)

Bedankt