volgende stap zetten hulp nodig

ik ken sinds een tijdje een jongen op msn is het super gezellig enzo nadat ik hem een week kon ben ik een keertje naar zijn huis geweest. Een week geleden vroeg ik zo aan hem van wil je niet een keer naar mij komen gisteren is hij geweest het was gewoon perfect. Om half 4 was hij hier heeft bij mij meegegeten s’avonds zijn we nog naar de stad geweest en daarna heeft hij me thuis gebracht bij het afscheid hebben we nog staan te zoenen bij mij voor de deur dat was rond kwart over 11 ofzo. Toen hij thuis was smsten hij ook nog zo van het was erg gezellig xx. Alleen wat nu wat moet ik nu doen ik heb namelijk geen idee. Maar ik vind hem wel super leuk en lief.

gewoon weer een keertje afspreken :wink: en dan na een paar afspraakjes vragen of jullie iets hebben.

oke maar moet ik dat dan zelf vragen of afwachten en wat kan ik gaan doen want we zijn al twee keer film gaan kijken dus dat is niet orgineel meer

leuk… sms gwn weer met hem
het gaat allemaal om contact . :slightly_smiling_face:

oke maar iemand tips om dingen te gaan doen met zijn tweeen ofzo

Dit weekend wordt het mooi weer, dus ijsje halen, terrasje pakken of samen in het park chillen. Je kunt ook (als het in de buurt is) naar het strand gaan en daar samen een strandwandeling houden!
Of ga gewoon samen op de bank een film kijken, ga samen shoppen of uit eten?

oke dankje daar heb ik iets aan film kijken doe maar niet dat hebben we de vorige twee keer al gedaan. Maar de rest zijn wel leuke ideeen