Volgende keer wel of niet zeggen?

Ik , mijn (bijna) vriend en mijn vriendin zaten te bellen, ik was namelijk bij mijn vriendin.
Mijn telefoon ging uit en dee hem op de oplader vervolgens ging ik douchen.
Opeens zaten ze te bellen , heeft ze zijn nummer op geschreven en toegevoegd.
We hadden daarna nog 3 uur met hem gebeld.
Ze pakt vaak jongens af dus ik was bang dat het weer gebeurde
Maar ik liet het hun niet merken tot vandaag…
Ik zei tegen hem ‘‘Waarom praat jij met mijn vriendin, je kent der geeneens’’
Waarop hij antwoorden ‘‘Ben je jaloers ofzo…’’ daarna zei hij ‘‘Ik hou van je, maar op deze manier
verneuk je het’’ Toen zei m’n vriendin ‘‘Ik wil geen ruzie’’ waarop ik niet reageerde
Na een halfuur gepraat te hebben met die jongen ziet hij in dat ik echt van hem hou…
Maar kan ik niet beter volgende keer zeggen? of juist wel

Okay, dus jullie zijn nog niet eens ‘officieel’ en hij zegt al dat hij van je houdt, maar dat het zo niet verder kan? Klinkt mij een beetje als highschool drama in de oren. Daarbij zou ik de volgende keer je vriendin hierop aanspreken en niet je crush, aangezien zij zijn nummer uit jouw telefoon heeft gehaald wat ik niet echt normaal vind.

Afwachten. Als je vriendin hem nu opeens afpakt en hij wat met haar wil dan kan je ze alle twee in de prullenbak gooien, want dat zijn geen vrienden. Als er nu niks aan de hand is, dan lekker niks zeggen. Die jongen wordt gek als je hem nu al claimt/jaloers doet, terwijl je nog niks met hem hebt.

Ik vind die jongen sowieso raar reageren, alsof die wat te verbergen heeft.

Hmm… goed idee…! even doen…

Haar reactie : Ik ging hem bellen en appen tegelijk zodat hij niet wist dat ik het was

Mijn reactie daarop : Waar slaat dat op , als je niet een weet of ik het nummer wel wil geven. ook een beetje raar als je gaat bellen en appen tegelijk… maarja

Nu ga ik haar maar even negeren

Nu zeg ik tegen hem gewoon ‘oke’ zegt hij ‘er is niks tussen mij en haar" toen zei ik’ dat geloof ik ’ toen zei hij’ schat, ik ben van jou’

Beetje verdacht

Ben benieuwd hoe oud jullie zijn. En gewoon wel zeggen hoor. Zit ook in een situatie waarbij ik twijfel iets te zeggen tegen me vriend… maar ja, als hij echt voor je bestemd is en je begrijpt dan zal die toch wel chill reageren. Zo zou ik als ik jou was ook denken over jouw (bijna) vriend.

Maarja ik ken hem en jou niet, dus misschien kan je het ook zelf het beste aanvoelen. Het feit dat je erover twijfelt, zegt misschien al genoeg. Luister naar je gevoel.

Niet schrikken, hij is 21 en ik 15 jaar… we vinden elkaar heel erg leuk… en ja dus dan maakt leeftijd voor ons niet uit…

^ hierboven

Oké dan vind ik het een vrij kinderachtige reactie van hem. Hij kan heus wel zeggen dat hij het vervelend vind als je een beetje controlerend over komt, maar zelfs dat zou die gewoon even moeten accepteren en jou duidelijk moeten maken dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Ja dat is waar…

help mensen x

Ik snap er eerlijk gezegd weinig van.

Dit. Sowieso laat die jongen gaan, hij is 21. Alsof dat gaat werken, ik denk het namelijk niet.

Ik vind het een drama om niks.