Volgend Schooljaar <3

Hai everyone :grinning:

Ik verheug me dus totaal op mn volgend schooljaar. Het is m’n laatste jaar, ik heb gewelige leraren en mn beste vriendin zit in mn klas :grinning: Ik kan dus helemaal niet wachten tot de Vakantie voorbij is. Is er nog iemand die zich zo voelt of ben ik een soort van gek aan het wordn xD

Nee Serieus.
Verheug jij je op je volgend schooljaar ?
Ja? Waarom ?
Nee? Ook Waarom ? :grinning:

Dan ben ik dus idd de enige die niet kan wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb liever vakantie.

Nooo.
Ik zit maar bij 1 persoon uit mn oude klas. :l

Ik heb alleen zin in het volgende jaar omdat ik dan mezelf écht ga bewijzen.

Maargoed dat mag ook nog best een poosje duren hoor

Nooooooo. Rotklas+veelteveeel hw!
Doe mij nog maar even vakantie!(:

Ik heb zin in volgend jaar, omdat ik nu de vakken ga krijgen waar ik zelf voor heb gekozen en waar ik dus iets aan heb, dat is dan mijn leerstimulans. En omdat ik nu alles heel netjes ga houden, wat helaas elk jaar weer niet lukt…
Ik heb geen zin in volgend jaar, omdat ik alleen in mn klas zit, omdat mijn vriendinnen blijven zitten.

Ach ik vind vakantie soms echt wel saai -.- En ik kan vooral niet wachten op de ‘‘Abschlussreise’’ want we gaan naar Griekenland (wel de laatstejaars :slightly_smiling_face: )

Ik heb echt totaal geen zin in volgend jaar, ik heb echt een rotklas >.<

Heeel herkenbaar :stuck_out_tongue:

oh nee :l Ik ben echt klaar met school.

Ja.
maar in de zomer verheug ik me altijd op school, de eerste 3 weken zijn leuk en dan wil ik weer vakantie.

Ik heb zin in volgend jaar omdat ik ben blijven zitten en dus weer nieuwe klassen krijg (nieuwe mensen ontmoeten, yeuy) en waarschijnlijk met 2 vriendinnen in de klas kom die ook blijven zitten.

Niet echt.

Iedereen is wel heeeeeeel enthousiast he ^^

Ik heb altijd zin in de eerste schooldag, en daarna wil ik weer vakantie. :stuck_out_tongue:

Ja die eerste schooldag vind ik gaaf :grinning: geen huiswerk nix, alleen leraren die vragen hoe je vakantie was enzo. 'En ik hou ervan op de eerste schooldag indruk te maken. Dat ik me tijdens de vakantie veranderd heb en dat ook wil tonen :stuck_out_tongue: En ik draag dan Altijd mn mooiste kleren xD

ja best wel, ik heb een leuke klas en ik ga aan het einde hopelijk mijn diploma krijgen. ojaa, en ik heb 3 maanden zomervakantie!!!

Ja ik heb weer zin om naar school te gaan, m’n laatste jaar!
Dan heb ik, als het goed is, m’n vwo diploma, kan ik eindelijk in Amsterdam gaan studeren (: