Volg jij de mode?

half half…
ik volg zeg maar wel de trends van: als skinnys in zijn dat ik niet met een mega wijde broek ga lopen van 10 jaar geleden!
maar ik pas hem wat aan…
geef er een beetje mijn eigen draai aan, combineer dingen waar ik andere nog nooit mee heb zien lopen enz!
dus het is niet zo dat ik er het zelfde bij loop als alle meisjes uit mijn klas die ook de mode volgen!
ik draag ook niet alles hoor, giletjes heb ik nooit gedragen al waren ze nog zo hot omdat ik ze gewoon niet bij mij vind passen.

ik ben wel vaak de eerste van mijn vrienden-groep met een nieuwe trend!
bv met de leggings/skinnys/ dat had ik allemaal als eerst.
ik doe wel vaak inspiratie op uit mode-tijdschriften of fashion-shows!
dan denk ik bv van:
he, wat leuk allemaal van die laagjes over elkaar, ga ik ook is doen!

Ik kijk wel wat in de mode is maar als ik het leuk vind dan koop ik het maar als ik het niet leuk vind dan koop ik het ook niet

Als ik het leuk vind dan koop/draag ik het wel.
maar als ik het niet leuk vind dan koop/draag ik het niet,simpel:p

ik koop gewoon wat ik zelf leuk vind :slightly_smiling_face:
soms loop ik ook wel een beetje met de mode mee, maar dan moet het wel iets zijn wat ik leuk vind!
ik ben iig niet zo’n meeloper. :stuck_out_tongue:

vaak vind ik wat er in is wel leuk, maar als ik t niet leuk vind koop ik het ook niet hoor!

Je kan je pas goed voelen in kleren als ze ook goed zitten :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik koop gewoon wat ik graag zie en wat goed zit.

De mode volg ik niet !

Tsja oker is nu eenmaal een gave kleur =’)
Ik koop wat ik leuk vind, maar daarnaast pimp ik ook wel es zelf dingen enzo, dus dat zal niet in de mode zijn >=)

ik draag wat ik leuk vind, of het nou mode of geen mode is!

Ja maar niet heel extreem, van die modeshow kleding enz vind ik altijd veel te overdreven, gewoon wat iedereen een beetje aanheeft maar dan moet ik het ook wel ECHT leuk vinden

Ik draag wat ik leuk vind! :slightly_smiling_face:

ja best wel, maar dat is logisch als je naar de h&m enzo gaat… maar het is niet zo dat als ik zie dat iets in is, dat ik het moét hebben ofzo. als ik het niet mooi vind koop ik het niet.

Meiden die graag gaan shoppen volgen de mode onbewust. Alles wat in de winkels ligt zijn nu eenmaal de nieuwste trends, dusjah… Je kan er dan niet oveheen gaan. Behalve als je in zo’n alternatieve zaken shopt, natuurlijk. Bwa, het is niet dat als je de mode volgt je niet je eigen stijl kunt hebben. Ik volg de mode, maar dat betekend niet dat ik aan al de nieuwste trends meedoen. Sommigen dingen laat ik me echt wel passeren. Ik volg de mode door te zien wat ik al mijn kast heb liggen en dan aandoen wanneer het in is, want alles komt terug!
Groetjes!

[b]Ik volg de mode ja :stuck_out_tongue:
Ik koop dingen die ik zelf mooi vind & ze zijn bijna altijd in de mode :slightly_smiling_face:

xx[/b]

Nee. Ik koop gewoon wat ik leuk vind, boeit me niet wat anderen ervan vinden.
Ik moet er toch in lopen, jij niet.

ik hou van mode en ik volg het ook, maar als ik iets niet mooi vind koop ik het niet. zoals die birkenstocks die vind ik echt lelijk en zal je mij ook nooit in zien lopen!

Precies, de meeste trends vind ik echt super, studs en overdeknie laarzen etc. Maar Birkenstocks/Minnetonka’s en Uggs enzo heb ik nooit wat in gezien.

Ik doe niet aan ‘‘Mode volgen’’ , u know… :roll_eyes:
ik koop gewoon what ik leuk and mooi vind.
i don’t care of mensen het lellijk of out vinden

Eens met een paar mensen hierboven!

Ik volg zeker de mode, en dat is dan niet omdat ik dan denk; o dat is in de mode, dat moet ik kopen. Ik koop het alleen als ik mooi vind.
Die birkenstocks, uggs etc. vind ik ook niet bijzonder, ook vooral omdat iedereen er in loopt, not special.
Maar ik volg de mode wel, omdat ik dan kan zien wat er nieuw is en als ik dan zie van; ooooo, dat is echt vet! , dan ga ik er ook naar opzoek enzo.
I (L) Fashion.

ik volg de mode ook wel maar ik koop idd ook niet alles wat in is, en uggs schijnen helemaal fout en uit te zijn maar ik draag ze toch ikvind ze heerlijk zitten

ik volg het wel… dus ik heb wel door wat telkens in is, want ik vind mode tijdschriften echt leuk, zoals marie claire en de ELLE. maar als ik aan het winkelen ben en ik zie iets leuks ookal is het niet in, dan koop ik het. [ik hou ook echt van koopjes dus ik sla meestal mijn slag bij h&m] :grinning: