Volg jij de mode?

Soms wel soms niet,hangt er vanaf of ik het mooi vind!!
ik koop gewoon wat ik mooi vind

Nee, ik volg de mode niet. Ik vind mode belachelijk en stom. Ik vind kleding totaal niet belangrijk en dat geldt hetzelfde voor make-up en beauty. Ik draag geen make-up en wat de anderen er van vinden, kan me niks schelen.

Mmh nee maar skinnies zijn mode en die draag ik wel maar das niet echt mode volgen, ik vind het zo stom als je zo;n vriendinnenclubje ziet en ze dragen allemaal het zelfde dan heb je ook geen stijl.

als ik iets zie wat mode is en me aanspreekt wil ik dat wel hebben (als het me staat natuurlijk) vind mode en alles eromheen heel leuk om te volgen =D

Ja. Alleen als ik het mooi vind, en ik geef mn eigen draai er aan.

nee, absoluut niet.

Ik eigelijk niet echt ik draag liever iets wat ik leuk vind dan iets wat ik lelijk vind. Ik hou niet van bjorn borg maar die zijn in fzeuw dacht ik XD kweet niet ik kijk gewoon wat ik leuk vind ik kijk soms wel ff wat er allemaal is maar als ik iets zie en dat vind ik leuk en is in de mode dan koop ik het wel gewoon ofzeuw wat kan ik allemaal voor zooi typen seg XD nou dus: ik volg een beetje de mode :stuck_out_tongue:

Ja, maar ik draag alleen wat ik zelf mooi vind, volg niet alle trends klakkeloos op de voet

Ik heb een hekel aan modeslaven. ZO niet origineel. Zucht. Durf eens wat! Ik loop liever voor op de trends, en dat dan coombineren met wat hip is.

Ligt eraan of het leuk is en dan voeg ik gewoon iets anders eraan toe zodat het toch een beetje eigen stijl word.

ik draag wel veel van de mode, maar lang niet alles. sommige dingen vind ik gewoon niet mijn stijl. Zoals open toes en hoge taille broeken. die vind ik anderen heel leuk staan, maar het is niet mijn stijl en het zit totaal niet comfortabel =O

Doe ik ook :slightly_smiling_face:

Ik volg niet de mode, maar het is niet zo dat het me niet boeit wat anderen van mijn uiterlijk vinden.
Ik koop gewoon kleren, en de kleren die te koop zijn zijn vaak wel in de mode.

Het is wel eens zo dat mensen (lees: kutwijven) zegegn dat ik er helemaal niet volgens de mode bijloop en dan is mijn reactie meestal "klopt"maar eigenlijk ben ik het er niet echt mee eens.

als het maar bij me past en als ik me er prettig bij voel. meestal vind ik de mode nooit zo geweldig. het is wel mooi, maar niet voor mij. ik doe toch liever mijn eigen ding.

Ik draag gwoon wat ik zelf mooi vind, sommige dingen die in de mode zijn geweest draag ik dan meestal weer niet, omdat ik er op uitgekeken ben. Enja, soms kijk wel wat er in de mode is voor meer inspiratie :wink:

ik weet niet denk het niet echt, ik zal nooit weer wijde broeken dragen (zo denk ik er nu over XD) en ik volg niet echt de mode, de meeste mode vind ik niet mooi, ik hou van emo XD

koop gewoon wat ik mooi vind, dat wijkt niet veel af van wat veel meisjes dragen, maar kga echt geen dingen kopen die ik lelijk vind maar wel in de mode zijn, zoals uggs, die zijn zooo lelijk

Ik koop wat ik zelf mooi vind(en wat de andere mensen op school(nog) niet hebben). Ik hou van orginaliteit. Ik kijk wel in modebladen om inspiratie op te doen.

Ik volg de trends wel, gewoon lekker kijken wat er nou weer als “mode” wordt bestempeld… verder laat ik me gewoon lekker inspireren en snuffel ik lekker in de winkel, zo maak ik mn eigen stijl…