Volg jij de mode?

Name says it all ^o^

Ik volg em…kweenie ik koop gewoon kleding die ik leuk vind, maar geen kleding die echt uit is. Ik volg het een beetje.

:upside_down_face:

Neeman
Ik draag wat ik leuk vind en wat lekker zit
En wat andere daarvan vinden boeit me hélemaal NIKS :grinning:

Ik koop dingen die ik wil kopen. Is het nouw iets wat helemaal hot is en ik koop het dan styl ik het op mijn eigenmanier maar ik koop ook dinghen die niet in zijn en dat dreaag ik ook :stuck_out_tongue: combintaie van Gewoonm mijn styL

bij mij is het gewoon zo:

wat in de mode is en wat ik leuk vind koop ik en meestal vind ik veel van de mode leuk zoals de skinny’s en ballerina’s en dan zie je mij er ook echt wel mee lopen want dat is mijn smaak :slightly_smiling_face:
maar er zijn ook wel gewoon shirtjes die niet speciaal uit de mode komen hoor die ik draag :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik geef er altijd m’n eigen draai aan. En je koopt toch meestal automatisch wat er in de winkels hangt, en wat er in de winkels hangt, is meestal volgens de laatste trends.

Ja, ik volg wel de mode. Niet alles natuurlijk, niets wat ik niet mooi vind of bij me vind passen. Maar ik zie ook niet in wat er slecht aan is om de mode te volgen. Misschien denken mensen dat het niet origineel is wat je koopt, maar ik weet zeker dat iedereen het op zijn eigen manier combineert. En zelf bepaalt wat voor model, kleur etc. Ik vind mode erg leuk, al draag ik natuurlijk ook dingen die ik gewoon leuk vind en waarvan het niet per sé in de mode is. Maar ik draag bijvoorbeeld geen kleren die super uit zijn. Tenzij ik het nog steeds fantastisch vind, dan draag ik het gewoon. :slightly_smiling_face:

Ik koop wat ik leuk vind, en als dat toevallig in de mode is, heb ik pech.

En op een of andere manier is het vaak zo, dat als ik iets leuk vind, kom ik er een tijdje later achter dat het in de mode is =/

Ik volg wel de mode, niet omdat ik de mode per se wil volgen, maar in de winkels hangt tog voor 80% de mode zeg maar… dus dan volg je het automatisch wel, maar ik draag niet dingen omdat ze in de mode zijn,maar omdat ik het dan mooi vind…

De kleding wat meestal in de winkels liggen zijn in…

dus

Ik draag gewoon wat ik mooi vind. In de mode of niet…de mode van nu vind ik iig wel erg leuk, dus dat koop ik omdat ik dat mooi vind… :sunglasses:

Ik vólg het wel, maar ik kóop het niet allemaal. Ik kijk wel wat er in is, maar als ik het lelijk vind; koop ik het niet.
Zoals de taillebroek, daar zul je mij niet in zien (nu in ieder geval nog niet…) maar die is wel hartstikke hot.

Ik volg de mode niet. Die plompe hakken die nu bijvoorbeeld in de mode zijn: afschuwelijk

Ik volg het wel omdat ik dat leuk vind maar ik koop het ook alleen als het mooi is!

ik volg de mode wel wat maar niet zo echt modefreak weetje
lik die hoge taillebroeken daar vindk helemaal nx en zalk dus ook nooit kopen
maar die skinnys vondk wel leuk en die koop ik dus wel ook al zullen ze ooit weer uit de mode zijn, net zoals leggings en weet ik veel wat.
die gewone jeansbroeken zijn voor my nog steeds id mode ^^
zelfs zon grote zonnebrillen zal ik blijven draagen ookal zijn het nu die andere rare ronde zonnebrillen die ‘in’ zijn(want die vindk ook lelijk en nerdy srry hoor) x

toch wel maar als ik iets lelijks vind of het past me niet ga ik het natuurlijk niet kopen alleen omdat het mode

ik koop gewoon wat ik leuk vind, of het nou mode is, of niet dat boeit me niet,

ik koop bij h&m daar hebben ze alleen maar dingen die in de mode zijn dus ja ik volg de mode behalve als ik iets niet mooi vind

Totaaaal niet…Vooral die skinny jeans niet :S Ik koop 't gewoon als 'k wat leuks tegenkom, wat ik overigens niet váák tegenkom…

Iedereen zegt wel “het boeit me niks wat mensen ervan vinden”, maar als ieeeeeeeeedereen het heel lelijk zou vinden zou je het niet dragen hoor.

ik volg de mode een groot deel wel, als skinny’s in de mode zijn probeer ik het uit, staat het me wel? dan koop ik m, staat t me niet? dan neem ik hem niet… en verder heb ik gewoon mn eigen stijltje, ik koop wat me leuk lijkt, en wat me leuk staat:)