VOGUE telefoon

Hallo allemaal,
Wij zijn 3 studenten van de hogeschool Windesheim. Voor het vak interaction design moeten wij een bepaalde telefoon ontwerpen aan de hand van een merk. Wij hebben gekozen voor VOGUE. Nou zijn wij benieuwd welke 5 dingen jullie belangrijk vinden aan een app op de VOGUE telefoon. We moeten ongeveer 2 of 3 apps bedenken. Jullie als ware fashionista’s moeten deze vraag toch met gemak kunnen beantwoorden?
Alvast bedankt!
Liefs,
Melissa, Annelieke en Kiki

‘Jullie als ware fashionista’s…’ :grinning_face_with_smiling_eyes:
Sorry, ik kan je niet helpen want ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een Vogue telefoon.

Ik zou een app maken waarmee je makkelijk online kunt shoppen, dat je zeg maar kleding ziet van verschillende webshops en dat je dan via die app direct kunt kopen.

Of een app met het laatste fashion nieuws

een app waarmee je verschillende bloggers kunt volgen en waarmee je een berichtje krijgt zodra zij een nieuwe post online hebben staan

Vogue magazine app? weet niet of die bestaat ofzo, maar dat je bijvoorbeeld met de telefoon een gratis abonnement krijgt die je op de telefoon kunt lezen.

ik vraag me af of het de bedoeling is dat jullie de apps maken of dat je puur een concept bedenkt? Moet het concept goed uitvoerbaar zijn of juist zo creatief en out of de box mogelijk en niet perse goed uitvoerbaar?

-de vogue op je telefoon zetten is wel tof haha, een vogue app.
-een app die automatisch je kleding matcht (foto’s invoeren en whoppa er rolt een topoutfit uit_
-friggin gossip girl-achtige app zou ook hilarisch zijn

1. een makkelijk te gebruiken app
  2. een app waarmee ik contact kan houden met mijn vrienden, en up to date blijf betreffende de laatste nieuwtjes
    -een app die ik kan personaliseren