vogue shirt

Hey meiden,
Ik zag een beetje laat dat je bij de vogue nu het shirt van hun krijgt. Weet iemand hoe die uitvalt en kan ik hem aan met een maatje m/l ??

xx

Ik heb het vogue shirt in maat S, hij zit wel mooi en werkt mooi af. Alleen bij de mouwtjes loopt hij een beetje raar, ze zijn een beetje uitgerekt. Maar onder een blaser of vestje staat hij wel heel leuk! of je vouwt je mouwen een beetje naar binnen, dan kan het ook wel

xx

okee dat is wel jammer maar deze kun je kopen bij het magazine in de supermarkt of boek handel dus ik denk niet dat je een maat kan kiezen
xx

Je kan geen maat kiezen maar als je op instagram kijkt #Thevoguetee zie je dat eigenlijk bijna alle maten het aankan. Er is zelfs een hoogzwangere meid die hem aanheeft.

Je kan ook Vogue shirts bestellen bij www.elisestore.nl , dan kan je gewoon je eigen maat bestellen.
:sob::muscle:

En hij is er alleen in het zwart toch dit keer? Zie ook weleens een witte langskomen :slightly_smiling_face:

2 jaar geleden zat er een witte bij de Vogue, vorig jaar een grijze en nu een zwarte. Die van dit jaar valt wel een stukje kleiner dan de vorige 2 jaren. Hij heeft wel veel rek (dus iedereen kan hem aan) maar als je maatje s/m hebt (of kleiner) zit hij denk ik het beste. Bij mij zijn de mouwtjes niet uitgerekt. (vorig jaar was ook een hele oplage verkeerd gestikt, dus het kan per shirt nogal verschillen, het blijft een gratis shirt)

Hoop dat je hier wat aan hebt

oooh is die vogue nog te koop met het shirt? :grinning:

Jaa hij is nog te koop, en ik heb vandaag gehaald en hij zat inderdaad wat strak maar hij paste wel en er zat indd ook rek in !!
dankjewel voor alle informatie ben er erg blij mee.

edit mod: reclame is niet toegestaan

Nou bedankt Alma, daar zijn we blij mee.

Het shirt is wel groot voor iemand met maat XS/S en voornamelijk erg lang! Maar hij valt wel mooi.