Vogue NL

Wat vinden jullie dat Vogue nu ook in Nederland is uitgekomen?

http://i42.tinypic.com/23h60iw.jpg

-

Ben alleen maar blij dat wij nu ook eindelijk een Vogue hebben (: Nu maar hopen dat ie net zo goed is als de buitenlandse vogue’s.

Heeft iemand het tijdschrift ook al gekocht?

het ligt vanaf vandaag in speciale bijenkorven toch? naja die heb ik toch niet in de buurt XD misschien dat ik morgen even langs de bruna ga om hem te kopen.

@Lovegoodx Vanaf maandag lagen ze al in de winkel :slightly_smiling_face: Kun je waarschijnlijk ook bij supermarkten etc. kopen.

ow echt? naja ik zie wel of ik ooit een koop, ik ben niet zo zeker van de kwaliteit, nederland en mode vind ik altijd een net niet combi (ja qua ontwerpers wel maar qua magazines niet, lifestyle ligt hier beter) vaak wordt zo’n blad namelijk een enorm reclameblaadje.

Ik heb net de Vogue collector’s edition gekocht bij de Bijenkorf, het lijkt me wel een goed tijdschrift. Ben er wel blij mee :slightly_smiling_face:

Ik ben ook heel benieuwd naar de eerste editie. Het is inderdaad zo dat Nederland en modetijdschriften niet vaak goed samen gaan, maar wie weet is de Nederlandse Vogue wel hartstikke verrassend.

Klopt. De ELLE staat vaak ook bomvol reclame, heb ik liever een Engelse ELLE o.i.d.

Ik heb die collecters edition, heeft mama voor me gehaald hihi :’). Vind hem zelf erg leuk en inspirerend. Hij staat wel bomvol reclame, maar dat staat de Engelse ook dus dat verbaasde me iig niet echt. Is een prima tijdschrift hoor haha. Maar niet ge-wel-dig of zo.

Vogue komt niet echt bijzonder stijlvol met deze Wehkamp-like cover vind ik…

Ik vind het echt tof! :slightly_smiling_face:

Dan is de inhoud ook het zelfde, zeg maar een hoog H&M en Wehkamp gehalte.

Kortom een vlag die de lading niet dekt! :crazy_face:

Ik ben wel benieuwd, ga hem zeker kopen.
En ik heb nu al spijt dat ik het collectors-item niet heb gekocht. Krijg je over een paar jaar vast een hoop geld voor.

Stomme primera hier had 'm niet, dus ik ga zo nog wel even de stad in. Ben erg benieuwd!

Toevallig dat Ymre Stiekema op de voorkant staat. Die zat bij mij op school. xd
Maar ik ben benieuwd!

Ik ga zometeen naar de winkel om er eentje te halen, ben benieuwd (:

Zal wel uit 50% reclame bestaan -.-

Hoe duur is ie eigelijk?