Voetschimmel.

Hai,

Ja ik heb er last van, smeer al 3 weken crème, droog altijd super goed af…
Weet iemand wat je er nog meer tegen kan doen?

Eh 's ochtends en 's avonds crème smeren als je dat nog niet doet?

je hebt ook spul wat je in je schoenen moet strooien, want het zit waarschijnlijk ook in je schoenen en zo kom je er dus moeilijk vanaf, mijn vader had het laatst daarom weet ik het :slightly_smiling_face: het hielp wel en het was gewoon te koop bij de drogist.

Dit doe ik dus al. :slightly_smiling_face:

idd , in je schoenen zit de schimmel ook dus word je elke keer weer besmet als je je schoenen aandoet… dus misschien dat spul een proberen. succes hoop dat je snel vanaf komt! :slightly_smiling_face:

Je schoenen behandelen met strooipoeder. Proberen om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen. Schoenen aantrekken die een beetje ‘ademen’ (vooral geen sportschoenen omdat je voeten daar erg in zweten, draag liever leren schoenen)

Blote voeten, ademende schoenen en anders katoenen sokken ofzo zij mijn dokter eens

en als het allemaal niet helpt heeft de dokter vast ook wel een goed zalfje :slightly_smiling_face:

Je schoenen in de vriezer leggen helpt ook hoorde ik.
Ik heb er zelf ook last van;s

Is het zwemmerseczeem? Zo ja, daar kan je een speciale crème voor halen. Als het na een tijdje nog niet weg is, zou ik even langs de huisarts gaan.

iedere dag andere schoenen, schimmels houden van een vochtige omgeving :slightly_smiling_face:
en de tips van hier boven mij ^