Voeten

Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen, maar dit leek me het beste forum hiervoor. Ik ben al zeker 10 jaar gefascineerd in vrouwenvoeten (ik ben nu bijna 25). Als ik op straat loop, kijk ik eerst naar voeten voordat ik de rest zie (alleen nu in de zomer dan omdat veel vrouwen slippers aan hebben). Het is zelfs zo erg dat ik van de week in de trein een bekende zag zitten met mooie slippers aan dat ik expres wachtte bij het station dat zij eerste uitstapte dat ik nog even naar haar voeten kon kijken op het perron. Het heeft verder helemaal niks met sex te maken, en misschien valt het ruiken ervan ook wel vies tegen, maar het lijkt me gewoon heerlijk om dit een keer te ervaren.

Ik ben benieuwd of er vrouwen zijn waarvan hun vriend een footfetish heeft, of wat vrouwen ervan vinden als iemand dit tegen hen zegt? Hoe zou je reageren als een jongen hierover begint? Ik ben bang voor de reacties als ik er zelf over zou beginnen met vrienden/vriendinnen.

Ik zou het als ik jou was alleen bespreken als je echt in een hele lange relatie zit. Want ik denk dat veel mensen het raar zullen vinden.

Bedankt voor de reacties, misschien dat ik inderdaad wacht tot ik in een langere relatie zit. Zijn er hier geen vrouwen waarvan hun vriend een footfetish heeft?

Geen ervaring mee. Maar zou het, zoals reeds werd gezegd, enkel zeggen in een langere relatie en dan is het zoals bij elke fetish; goed bespreken, grenzen aftasten en aangeven en te komen tot iets waar beide partners zich oké bij voelen.

Geen ervaring mee. Bepreek het goed met je vriend en je naasten die je vaak ziet. Zo kan een rare blik of opmerkingen voorkomen worden. Wees er eerlijk over, en leg het uit!

Wat was het vandaag lastig om mijn hoofd niet naar beneden te laten kijken. Zo wat iedere vrouw had mooie slippers/ballerina of sandalen aan.

Ik vind het zelf heel fijn om op blote voeten te lopen en leuk als ik complimentjes krijg erover. Vaak denk ik dat ik de enige vrouwen met een voeten fetisj ben :joy: