Voetbalvrouwen

Hello!

Ik moet nu steeds vrijdagavond werken dus mis voetbalvrouwen, nu wil ik het terug kijken moet ik ervoor betalen:S Daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Mijn vraag was, weet iemand een site waar je terug kan kijken zonder dat je ervoor hoeft te betalen? Ik zie in de gids namelijk ook nergens staan dat het herhaald wordt.

http://lmgtfy.com/?q=voetbalvrouwen+gemist

Dankjeuuuh;) Maar net of ik dat nog niet gedaan heb?! Vind niks hoor, alles is MET betaling.

up-

.

uppp

i don’t know maar het was vrijdag echt spannend ;o ik zal eens googlen :]

Haha nice to know:P

Ik heb ook al zitten googlen, bij elke site waar ik kwam werd je toch weer doorverwezen naar rtl gemist en moest je dus toch nog betalen… Als het eenmalig 1.3 was had ik het niet zo erg gevonden maar als ik dat elke week moet gaan doen kan ik net zo goed wachten tot einde van seizoen en dan dvdbox kopen. Ik hoop dat jij wat vind! :slightly_smiling_face:

jaaaaaaaaaaaaaaa dat wil ik ook weten

Ik wil het ook weten…
Echt kut als je telkens moet betalen

tot nu toe vind ik alleen maar betaalsites, kan je het niet downloaden ofzo ? ;o

Ik ga wel ff zoeken.

IK KAN NIKS VINDEN :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

echt super raar zeg ;s … ik vind het ook belachelijk dat ze het niet nog een keer op tv herhalen =( !

Ik heb t vrijdag ook gemist! :frowning_face: shit

up

wat ik vreemd vond vrijdag he is dat van dat autoongeluk het was niet eens zo´n harde klap en opeens is liz dood? je zou eerder verwachten dat solange dan nog dood zou gaan. echt dom en nep gemaakt dat stuk

je verklapt het voor iedereen ;p maar dat vond ik zelf ook ! het was echt super zacht :’)

Ik ook :frowning_face:

Wa dacht je van → opnemen

=P