Voetbalvrouwen

jaja nieuw programma op Talpa: voetbalvrouwen!
Heb gister voorstukje gezien dat het binnekort op talpa komt… weet iemand toevallig op welke dag en hoelaat het gaat komen? Mij lijkt het namelijk wel een leuk programma:D

nee, maar de tvgids wel lijkt me.

Aangezien het een nieuw programma is en (nog) niet op tv is staat het ook niet in de tv gids, en wij hebben geen tv gids die een maand voorloopt…

www.tien.tv ?

4 maart na ‘de wedstrijden’ dus rond 8u denk ik :wink:
Ben echt benieuwd, t lijkt me superleuk :grinning:.
Noppen&Naaldhakken keek ik ook altijd, jammer dat dat er niet meer op is. Hopelijk wordt dit net zoiets :slightly_smiling_face:

Voetbalvrouwen; 4 maart op Talpa om half 9. Het lijkt me weer zo’n heerlijk programma. Lekker al die problemen en dan samen me het voetbal, ik kijk er erg naar uit. Je hoort sommige mensen dat het een soort Gooische Vrouwen wordt, maar dat vind ik helemaal niet erg!

@ hierboven:
De wedstrijden is om half 9 afgelopen.
Dus waarschijnlijk om half 9 dan…

Had ik het bijna goed ^^

Oke bedankt, en komt het dan elke week gewoon? (een uur,halfuur) ik hoop dat het een soort gooische vrouwen word, vind ik namelijk superleuk:D Ze zeggen dat dit najaar seizoen 3 komt.

Lijkt me een superleuke serie!

hoe komen jullie bij 4 maart eigenlijk? Aangezien ik overal zie dat het pas dit najaar gaat komen :astonished:

Beetje Google-en :stuck_out_tongue:

Oke, ik zit 4 maart iig voor de buis! :grinning:

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin… Die vrouwen zelf hebben niets gepresteerd, maar komen op tv omdat hun mannen toevallig kunnen voetballen… :S Maar jullie allemaal veel plezier iig… :wink:

Ik wil ook wel voetbalvrouw zijn!

ff voor de duidelijkheid als iemand hier nog ooit op komt het programma begint op
zondag 18 maart om 20.30 uur op Tien. Want sommige zeiden 4 maart maar dat is dus niet.

Kleine samevatting over het programma:
Renske Veldman (Sophie van Oers) is de mooie vriendin van godenzoon Danny Doornbos (Mike Weerts), de nieuwe spits van Heros. Renske en Danny komen uit Brabant en moeten behoorlijk wennen aan hun nieuwe, flitsende leventje. Aan de pers die het mooie en succesvolle stel voortdurend op de hielen zit. Aan de hordes fans van Danny. En niet in het minst aan hun nieuwe huis, waar een jaar geleden een voetbalvrouw is vermoord. Is Renske hier nog wel veilig?
Daarnaast spelen de verhalen van drie andere voetbalvrouwen een belangrijke rol. Zo is daar de op publiciteit beluste Melanie (Lone van Roosendaal) die koste wat kost in de picture wil blijven en wanhopige pogingen doet haar man Jeffrey (Barry Atsma), een verdediger op zijn retour, aan het voetballen te houden. Liz (Leontine Borsato), de vrouw van de coach (Victor Low), die schoon genoeg heeft van voetbal en haar man nu eindelijk eens voor zichzelf wil. En Solange (Nicolette van Dam), die alles pikt van haar Italiaanse driftkikker Italo (Bas Muijs). Totdat ze merkt dat ze hem eigenlijk helemaal niet nodig heeft om succesvol te zijn.

en je kunt bij youtube voetbalvrouwen invullen en dan zie je dat introfilmpje of hoe ze dat dan ook noemen… :slightly_smiling_face:

Het is een nieuwe serie op Talpa, het is geacteerd en het zijn dus geen echte voetbalvrouwen :wink:!

Ja, daar kwam ik laatst ook achter… :wink: Dat verandert de zaak natuurlijk wel… :wink: :stuck_out_tongue:

ik hou van voetbalvrouwen! wel een beetje jammer dat liz dood is en dat nicolet solange niet meer speelt.

oeps dubbelpost.