Voetbalkamp:$

Dirk had een leuke film meegenomen waar we ons wel mee vermaakten. Opeens voelde ik een lichaam tegen me aan. Dirk was naast me komen liggen. Aangezien het een brede bank was kon dat. Toen de film voorbij was besloten we naar bed te gaan. Dirk bij mij op de kamer. We hadden leuke gesprekken toen we opeens een apart geluid hoorden. Het leek op gekreun. Ik lag in een deuk. Ik vroeg of Dirk hetzelfde dacht als ik. Hij zei: Als je denkt dat er twee het aan het doen zijn wel. Ik lachte. Blijkbaar hadden ze naast ons niet door dat wij nog wakker waren. Eerlijk gezegd werd ik er wel een beetje geil van.

Opeens vroeg Dirk of het spektakel naast ons mij ook opwond. Ik zei eerlijk ja en keek tegelijkertijd naar zijn boxer. Zo te zien had hij een stijve. Ik zag hem naar mijn broekje kijken en vroeg waarom hij een stijve had. Door jou zei Dirk. Ik schaamde me. Toch ging ik slapen en naast ons hoorde ik ook niks meer, alleen iemand die naar de wc liep.

De volgende avond hebben we getongd en ik voelde zijn lul tegen me aan. Uit het niets deed ik mijn broek uit en ik voelde aan zijn lul. Hij leek er echt van te genieten. Ineens schreeuwde hij. OOOOH MANON IK KOM en hij spoot al. Ik gaf hem een kus op de wang en ging weer naar bed. Ik was benieuwd wat dit kamp me nog ging brengen. Tegelijk was ik bang.

De volgende ochtend had ik spijt. Hij had het zijn vrienden al verteld! :blush:

:flushed:

dit hoort in het subforum schrijfsels

;o

Als je spannende verhalen wilt schrijven is dit forum niet het juiste forum voor jou ben ik bang :wink: .

Wathe… :flushed:

Het was spannend en moest het kwijt:(
Niet omdat ik zo graag dit spannende verhaal wil vertellen dat ik trots ben:$

ik moest even lachen om dat OOOH MANON IK KOM :'D

Zo wat een privacy schending. En: het interesseert me niks wat jij uitspookt op voetbal kamp :slightly_smiling_face:

Dit.
En dan gaat ie ook nog heel trots aan zn vrienden vertellen dat ie door één aanraking al klaarkwam. Wauw.

is dit echt ? :face_with_raised_eyebrow:

Jeetje, die Dirk toch!

Okeeee.

Die Dirk altijd

*fap fap fap*

Typische username heb je.

OT : Manon en Dirk. Dirk en Manon.
Stelletje viezerikken.

hahaha dit is best wel een grappig verhaal…

wel kut dat hij het heeft door verteld … :frowning_face: